Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2471 besök totalt |
Halloj!
Eftersom jag gärna slår ett slag för racing- och banåkaintresserade tjejer tänkte jag ett tag starta en site för just detta. Visserligen så är det ju bara att skriva och läsa på Rejsa.nu oberoende om man är tjej eller kille! Men jag tänkte att ett eget ställe kanske kunde göra att några fler tjejer fick upp ögonen för det här med banrattande och ta steget att prova! Men jag kände tyvärr att underlaget var lite för tunt för att det skulle fungera. Så det bidde bara ett forum istället ![]() _________________ ![]() |
||||||
Det låter jätte bra!
![]() Hoppas att det är lite folk som börjar skriva här då, för det är inte så mycket tjejer man ser som skriver i det vanliga forumet alltid. Hoppas vi vågar skriva loss mer här inne istället ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||||
|
||||||
Värsta lyxen ![]() Fan..var bra sugen på att köra igår..men ttn står i Uppsala och vilar... ![]() _________________ MisS2 Drygare än YES. |
||||||
Jag har inte så mycket att komma med... ![]() men det vore kul och sätta några på plats...hihi _________________ Helena Lindin ![]() |
||||||
Äh, a4an går ju bra! 4wd torkar av många på den rakan..är ju bara 201 m.. ![]() Nästa gång vill jag se dig köra ![]() _________________ MisS2 Drygare än YES. |
||||||
Apropå köra.. Tillbringade helgen i Falun...fick då nöjet att provköra nya m3an med SMG-låda och paddlar! Hur coolt som helst ![]() ![]() Men helt klart en ball bil! ![]() ![]() _________________ MisS2 Drygare än YES. |
||||||
Jo den går bra men inte tillräckligt för att köra ifrån nån....163 hk och 1605kg typ......njaaa _________________ Helena Lindin ![]() |
||||||
Hej Magnus!
![]() Kul initiativ! Det verkar ju ta fart ordentligt ända från start. (ofrivilligt rim... ![]() Kan detta bidra till att fler tjejer tar sig ut på banan är det kanon! Känner mig lite ensam som tjej på banorna bland alla i o f s trevliga manliga rejsers. Full gas! ![]() Ulli _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||||||
Re: Halloj!
Har själv funderat på det, en egen sajt för tjejer som gillar å kolla å köra race i alla olika former inte bara bankörning utan gaturace oxå _________________ Pernilla Mattsson |
||||||
Tycker detta verkar väldigt trevligt. Har dock aldrig provat att köra på bana.
Men har kört en hel del stegar och ja Rejs över huvudtaget och tycker det är väldigt kul! Så jag tycker detta var ett väldigt trevligt initiativ av dig Magnus. Jag hittade förövrigt hit genom Hpc ( Honda performance club ) i en tråd som Magnus skapade. Ha det bra nu alla! _________________ Camilla Larsson |
||||||
Jag var på Tullinge o körde idag med en bunt Sevenbilar. Jag tyckte man kunde lägga en mycket vettig bana på den södra delen där vi var. Om ni vill ta tag i att hyra Tullinge en e.m. kl 12-17 som de gjorde idag så ta kontakt med Peter Simons här på forumet som hyrde det idag. Tror det var mycket rimlig hyra!
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2471 besök totalt |