Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3510 besök totalt |
Anmälan till final Time Attack på Gelleråsen 21/9 öppnad
http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||||||
Anmälda förare:
http://bmwsc.com/website1/1.0.1.0/42 _________________ BMW MC-klubben |
||||||||||
Re:
Oj, det var dålig uppslutning, själv tänkte jag försöka lära mig banan istället för att tävla, har ju aldrig kört Gelleråsen... Hoppas det blir några till ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||||||
Hmmm - hur länge är anmälan öppen?
Skall ju tävla på Falkenberg i helgen och förhoppningsvis är bilen hel även efter det... ![]() Längesen jag körde Gelleråsen och en tur dit hade absolut varit roligt så här mot slutet på säsongen. ![]() _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||||||||
Det finns tillräckligt med tid för en anmälan till TA efter helgen.
Ni kör väl fortfarande med dopade brevduvor på västkusten? ![]() Fast vill du vara med på gatbilskörningen också så börjar tiden rinna ut. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||||
Re:
Nu blev jag taggad också ![]() Går det bra att anmäla sig på typ tisdag Måns? Fortfarande lite oklart om jag kan komma och köra på lördag :/ |
||||||||||
Re:
Då kanske jag måste lätta lite ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||||||
Re:
Den mannen behöver inga nya dämpare, går tillräckligt bra ändå ![]() ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||||||
Re:
Hjälper jag till med på morgonkvisten! Tar med mutterknacken och batteridriven vinkelharry ![]() ![]() |
||||||||||
Re:
We fix ![]() _________________ ![]() |
||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3510 besök totalt |