Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (5251 totalt) |
Jag fyller på listan med vem som mottagit vilka tröjor:
Anders Bisting har fått tröjor för: Anders Ytterström Eric Josefsson Peter Wärhner Mikael Kallerman P.P. Anton Lillsund S.Irlander Peter Zeberg Andrew Petrykowski Jan Karlsson Anders Jeppsson har fått tröjor för: Christer Eriksson Pontus Borg Lenny Stålhammar Dennis Kullman Patrik Rydh Pontus Fyhr Klas NSX har fått tröjor för: Lennart Jarmyr Anders Larsson Patrik Toftered Magnus K Kristian Larsson Jenny Thorén Thomas Thuresson Micke Eriksson Andreas Nyström Andreas Lidström Maciek har fått tröjor för: Mathias Cardevik Fredrik Larsson Ragnar Burenius Jani Hast Rashid Nisse Classon har fått tröjor för: Mats Karlsson Carl Elwing Tobias Berndtson Mathias Johansson David Berglund Peter Karlsson har fått tröjor för: Martin Lennings Per Wackt _________________ ![]() |
||||||||
Jahaja, då vet man vad som används till att torka oljeläckage ifrån opäln... ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||||
Lite OT i tråden skadar aldrig!
![]() Fick min tröja igår, fasiken vad bra den var! Verkar vara riktigt bra kvalitet och man blir ju körsugen bara man läser texten på ryggen! ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||
passa dig ![]() glömde en sak ![]() jag får nog tumla den en tiotal ggr så den inte ramlar ner över axlarna på mig ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
(OT) Haha..låter som ni har servo i räcer bilen... ![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||||||
du har inte träffat anders ytterström va' ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Kenth: Jag ska till Magnus och hämta min tröja på torsdag. Sen så ska jag på kundbesök till Karlstad tisdagen den 8 juni. Jag kan åka förbi Gunnar i Karlskoga och dig i Karlstad.
Mitt kundbesök är mellan 14 och ca 15.00-15.30. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
![]() _________________ ![]() |
||||||||
Har fått min tröja i morse
![]() Men attans var lång den var.. gick mig till knäna nästan.. får tvätta den själv utan massa tjejtips så ska storleken nog anpassas lite ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||||||
![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||||||
Själv skulle jag inte våga tvätta min själv , XL va på gränsen till liten ![]() ![]() Stort tack för leveransen Samuel och David ![]() _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||||||
David? ![]() ![]() ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||||
Tja fick ju till första bokstäverna ![]() _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||||||
Jaha.. ännu en eftersläntare ![]() När tänkte du få iväg paketet? |
||||||||
Var o köpte vadderade kuvert o kartong idag ![]() _________________ ![]() |
||||||||
Namn / Postnummer / Postort
################################## Kvar att hämta hos mig: Peeter Pahv Micke Holmström Benny Waenerlund Igino Cazzola Niklas M hämtar dessa hos mig 3 juni: Niklas Maravic 702 16 Örebro Kenth Wiklund 654 67 Karlstad Gunnar Östlund 691 33 Karlskoga ################################## Postade: bert svensson 360 10 ryd Robert Reinsson 740 10 Almunge Mattias Hellöre 793 40 Insjön Magnus Lidholm 531 36 Lidköping Sören Kristensson 830 13 ÅRE (frakt 65:90 styck) Dessa två postade till Joakim: Joakim Winkler 371 40 Karlskrona ola Persson 372 40 Ronneby (frakt 84:50) Dessa fem postade till Gustav S: Nicke Lindgren 903 28 Umeå Mikael Fredriksson 903 32 Umeå Nils-Erik Holmgren 905 91 Umeå Gustav Sundberg 904 41 Röbäck Martin Jansson 893 91 BJÄSTA (frakt 137:50) ################################## Utlevererat på Malmby: Samuel Lindkvist 330 18 Horda (Daniel Magnusson tar med den till Samuel L) Daniel Lindmark 566 32 Habo (Daniel Magnusson tar med den till Daniel L) Krister Andersson 618 95 Stavsjö (Samuel G tar med den till Krister) Niklas Sandström 952 32 Kalix (Samuel G tar med den till Krister som får iväg den till Niklas) Fredrik Cednert 640 23 Valla Esa Sanaksenaho 635 02 Eskilstuna _________________ ![]() |
||||||||
Anders Jeppsson - Jag bockar & tackar för din snabba leverans av mina beställda tröjor!
![]() Lycka till med bilen - trots att även din cykel såg snabb ut... ![]() Tycker tröjorna känns riktigt rejäla, både i storlek och kvalitet. Toppen! Mvh _________________ Mvh Christer Eriksson /Kia Optima SW GT/ |
||||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (5251 totalt) |