Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3 >> 34080 besök totalt |
Volvo 242 Gr.A
Hoppas det är ok om jag lägger upp en bild på min 240 som jag håller på och färdigställer? ![]() http://www.garaget.org/forum/viewtop _________________ Stefan Olsson |
||||
Re:
Tror inte du orkar....? Det tog mig 10år att nå så här långt (kort?) och innefattar sökandet (i USA) efter kaross, fram till scanning av Aluaxeln för att kunna gjuta upp nya klumpar och ja där står jag nu... ![]() _________________ Stefan Olsson |
||||
_________________ Stefan Olsson |
||||
![]() Många har nog (hoppas jag??) sett min stående annons här under rubriken "Köpes" där jag har sökt GrpA delar i flera år. Ändå saknar jag fortfarande flera delar som tex växellådsfästet. Ibland kan bara en skiss eller bild hjälpa oerhört mycket. Så ut och leta i era garage! Jag garanterar att ni kommer att bidra till något som kommer att bli lite utöver det vanliga! ![]() _________________ Stefan Olsson |
||||
Re:
![]() ![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Re:
Gjuta upp nya klumpar?! Seså, bort med blygsamheten och skriv ner historien nu.. ![]() _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||
Vad ska du göra med den när den är klar? Ska det bli världens mest välbyggda gr A eller ska du tävla med den?
Fortsätt att posta bilder och historia!! ![]() _________________ Göran Hackman TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967 Sunbeam Alpine Mk III, 1963 |
||||
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||
Re:
Say what?! ![]() Som flera andra sagt, jag vill också ha hela storyn ![]() |
||||
|
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3 >> 34080 besök totalt |