Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3292 besök totalt |
Rätt länge faktiskt.... ända till varv 26 ![]() |
||
Jag vill ha tillbaks Supersignal... > ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
|
||
Var ner till polarnes Båt men ingen där.. Kom hem nu o hör väll klingande sången som vanligt...
Fast Bar o Button ser ju jäkligt kul ut ![]() bra att han plockar poäng hela tiden.. //Greven _________________ mvh Leif Ankarschiöld Skyline R32 GTR GODZILA |
||
Montoya som ville om KLien var elt klart loppets höjdpunkt och sen är det alltid kul att se kamikaze sato som försöker med det omöjlig, ligga 10 meter bakom och försöka bromsa sig om
![]() _________________ Thomas Tegbäck |
||
Det var ett riktigt underhållande lopp, hur kul som helst.
Men jag slog över till dansk tv2 när första reklamen kom på fyran. Danskarna är för goa, när de inte har något att komma med håller de käften istället för svenska kommentatorers ordbajsande och spekulationer.. Webber gjorde förresten en riktig läcker räddning när han bromsade på sig (under reklamen) och fortsatte rakt fram på nödvägen i stället för att bli omkörd.. Det såg nästan lite planerat ut och han fick en rejäl lucka.. Angående motorkylning så undrar jag när man kommer att göra som dragracefolken och spruta med kolsyresläckare(?) på motorn under pitstoppen för att hålla tempen. Det är ju tragiskt att det är så många ras efter att bilarna stått stilla i mer än 15 sekunder.. _________________ Anders Hansson |
||
![]() Montoya hallååå , klart Ralf borde ju vara glad , det här loppet stärkte ju hans aktier , han gjorde ju inte bort sig den här gången , utan lät Monty göra det ist McLaren , nästan lite lustigt , man sitter mer och funderar på hur länge det ska hålla än ilken plats de ska komma på Sato , kung (fram tills han skulle om Bari) .... så nära att bli bästa ikke Ferrari och det är det bästa man kan hoppas på för tillfället Ferrari ... tja imponerande men ack så tråkigt |
||
Jag ber om ursäkt om jag försökte svänga till det lite för mycket, men GP-slingan håller ju i alla fall till i samma område... ![]() Sydslingan består i dag av lite allmän väg, lite parkeringsplatser och lite igenväxta asfaltslingor ute i skogen. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Tråkigt att Sato har lite svårt för risktänkande nu när de har fått ordning på bilen. Imponerande kört tills det där "omkörningsförsöket".
McLarens sponsorer måste vara glada över all kameratid de fick trots att de inte kom i mål. Inte nog med att Kimi höll upp fältet i inledningen av loppet. De visade motorhaverierna om och om igen. Lite tråkigt att Kimi bromsade alla så mycket. Det hade varit roligare om Michael fått kämpa lite. Nu var han ju bara bäst utan motstånd. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Jag kan tänka mig att deras största sponsor, Mercedes, inte är helt glada åt kameratiden... Undrar vad Kimi tänker när han kör, sitter han och gissar själv hur långt han kommer? Måste vara svårt att upprätthålla gnistan när han ifrån att ha varit ett par poäng ifrån VM-titeln ifjol nu har en poäng och knappt ta sig i mål i de flesta lopp. Dessutom går den rätt uselt de få varv den går... Förresten lite lustigt att de fem första gick i mål i samma ordning som de ligger i mästerskapet. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
Jag tyckte att produktionen var en katastrof faktiskt. Mycket märkliga klipp. Det enda som var roligt var när de först visade Kimis brinnande Macka och sedan ett klipp från Ferrariboxen där någon vrider sig om och lyfter, med lite avmätt nyfikenhet, på en kikare ![]() _________________ Ciao Peter Söderlund Ferrari 328 GTB | Alfa 159 Q4 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3292 besök totalt |