Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
5829 besök totalt |
Emmaboda Superstage (Gatbil & BMW Cup) 26/7 2014
Om ett intresse finns. Två alternativ att få tycka till om nedan. Lördag-söndag: "Kör så det ryker - länge och mycket" Ett tvådagars arrangemang för max 15 bilar (Anmälan gäller två dagar) Träffavgift ca 1800 Kr per deltagare Tidpunkt juli eller augusti Lördag: "Kul att få prova på" Ett endagsarrangemang för max 15 st bilar Träffavgift ca 900 Kr per deltagare Tidpunkt juli eller augusti Ev. ingår arrangemanget som en deltävling i vårt Time Attack klubbmästerskap (ingen tävlingsavgift eller transponderhyra är nödvändig). Samtliga medlemmar i BMWSC är välkomna oavsett gatbil eller BMW Cup-bil. Om ett större intresse uppvisas så är målet att boka banan snarast möjligt. ![]() ![]() ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
Jag är på om det blir ett endagars, inte för att det blir så galet mycket körning på 15 bilar och en dag men 1800:- + soppa, boende och allt annat passar inte min lilla börs. På ett endagars går det ju att komma och åka samma dag om man vill.
Sist vi var där körde väl trådskaparen stylad Z4 om jag inte minns fel. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Nix, jag var där en gång senare med min MINI också.
Utrustad med sprillans nya Dunlop Direzza (soft). Trots byte fram och bak var samtliga utslitna efter enbart en halv dag. Dyra minnen glömmer man tyvärr inte ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
2 dagar är ju inte fel om man har en bit att åka. Med 15 bilar kanske det blir lite körning på en dag, tar ju ett tag om man kör 3 varv per omgång.
Edit: Var ju visst inte för BMWCS utan BMWSC. Men kommer det inbjudan till CS så vore det kul oavsett en eller två dagar. _________________ Magnus Lidholm |
||
Då tar jag och bokar en dag.
Återkommer med ett datum senare. Upplägg: Deltävling TA inkluderat nöjeskörning ![]() Träffavgift ca 900 Kr Max antal deltagare ca 15 st Preliminärt i slutet av julimånad (lördag) Övernattning på lokalt hotell dagen innan med mycket däcksparkande över en köttbit och pilsner ![]() Vinnaren får förutom nöjet även evig ära, "bragging rights", samt ett reportage i vår fantastiska klubbtidning BB. Ev. också representera BMWSC om det blir en sedvanlig finaltävling arrangerad av tidningen Bilsport. _________________ BMW MC-klubben |
||
Re:
![]() Emmaboda/Bilsport Superstage 26 juli 2014 Arangemang: Time Attack vs BMW Cup VIP: BMW Cup-bilar Time Attack-gatbilar I mån av plats: Övriga Träffavgift: Beroende på antal anmälda, men ca 1000 Kr (max 15 bilar) Vi ses fredagen 25 juli i Emmaboda för däcksparkande, mat, och pilsner. _________________ Patrik Skoog |
||
Allt är fixat (last famous words
![]() Det enda som saknas är att öppna anmälan. Anmälan kommer att öppnas några veckor innan på www.bmwsc.com. För medlemmar med licens enbart. Max 15 st deltagare. Vad är Superstage?: http://www.emmabodaflygbana.se/super Övernattning Emmaboda: http://www.hotell-amigo.se/hotellet/ Vi samlas redan kvällen innan runt kl. 19:00 för en köttbit och pilsner med tillhörande däcksparkande. Kvällsaktivitet : Sightseeing ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
Kollade hotellet, dom erbjöd schysst rabatt om man var minst 20... Kanske kan gå att förhandla fram någon rabatt till oss också?
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
5829 besök totalt |