Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES Bilar
![]() |
1, 2 >> 9423 besök totalt |
KÖPES: BIL FÖR BANÅKA OCH RINGEN
Då jag plötslig blivit billös söker jag bil att åka bana och på ringen Gärna färdig byggd banbil Krav riktigt chassi. Bakhjulsdrift är önskvärt. Gärna med uppdaterade bromsar, sitta still stol och trevlig ratt. Bur och turbo/kompressor bara om den är reggad med det så man kan åka med det på banträff i Sverige _________________ Michael Franzetti BMW Z3M |
||||||
Re: KÖPES: BIL FÖR BANÅKA OCH RINGEN
det låter som du pratar om min bil ju, hörde jag 100k" ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
![]() Svårt att se att detta inte är rätt bil för dig. ![]() _________________ Rikard Ahlin |
||||||
Fina bilar båda två, men de kostar nästa lika mycket som m3e36 och kesselchen gick långsamt med 300 hk
Plus zyx funkar kanske på Mantorp men inte på Ringen, riktig chassi var det. _________________ Michael Franzetti BMW Z3M |
||||||
Re:
Kanske kan vara bra att skriva vad du har för mål med bilen typ önskad BTG tid... |
||||||
Tja jag tycker det går lite hysteri i BTG tider. Jag åker på ring för att ha kul och för att bli bättre. Köper jag en 500 hk porsche så åker jag säkert 20-45 sek fortare men är jag en bättre förare för att jag åker fortare på det sättet???
Nu finns det många som kommer att påpeka hur sakta jag kör men utan nämna någon som sjöströmman ![]() Så var tanken med annonsen att få förslag på lämpliga bilar. Kanske finns det folk som går i bytar tankar över vintern och vill bli av med den gammla bilen för att köpa nytt. Ps inget fel på porschar om ngn förstod inlägget så. _________________ Michael Franzetti BMW Z3M |
||||||
Re:
Givetvis åker man för att man älskar ringen! Personligen använder jag btg tid er för att mäta min utveckling i den bil jag kör. Du bör kanske skriva vilken pris bild du tänkt dig? Enklast är att köpa valfri GT Porsche model och köra massor av problem fria varv ![]() |
||||||
Re:
äsch ni kör ju bara o krockar dom där nere.. ![]() Jag har ett riktigt chassie på min Michael ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Ingen crasch ännu för min del, men det kommer nog förr eller senare om man lägger många varv och vill förbättra sig hela tiden ![]() |
||||||
Re:
jag har hört att det händer även om man inte jagar BTG tider, och själv är jag glad att streckenkontrollen på Gelleråsen inte var aktiva för nån vecka sedan ![]() Lycka till med köpet, jag förstår om du inte vill ta ett steg tillbaka o köra 328 (även om vissa av dom är snabba) _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Mycket OT blev det men vissa saker kräver svar,som Porschelogiken
och sen
Hur tänkte du nu ?? BTG
Kina chassi + Ringen = NEJ. visst funkar det men det gör ju standard dämparna oxå Att du kör fort med ZXY är pga föraren och inte dämparna, vi vanliga dödliga måste fuska med bättre delar på bilen. Men har inte du oxå bytt till värre dsaker ![]() Johan Att jag vill ha riktigt chassi är efter att sett ändring på din bil från tidigare år, jag tror du känner dig säkare med det nya. Och om din bil så kan du få byta jämt med M3an, du vet ju var den står .... ![]() _________________ Michael Franzetti BMW Z3M |
||||||
Ringen bil
Hej Jag har en fabriksbyggd Bmw m3 Gt till dig som uppfyller det du önskar till rätt pris Du kan ju maila mig för mer info Med vänlig hälsning Tomas _________________ Tomas Björk |
||||||
Kanske var jag otydlig men den måste vara reggad, bes är ett plus
![]()
Det har kommit pm om både tävlingsbilar och herre jösse byggen. Men dår blir både bmw sport klubb och strecken kontroll såååå uppjagade. ..... ![]() _________________ Michael Franzetti BMW Z3M |
||||||
Re:
JA och sen är jag inte säker på att du reder ut såna bilar Micke, köp en Honda eller nåt ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
![]() |
KÖPES Bilar
![]() |
1, 2 >> 9423 besök totalt |