Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 12899 besök totalt |
Vad en PR licens kostar kan jag inte svara på tyvärr.
Varvtider beror helt på förare och bil men i snabba gruppen kan det gå riktigt fort, dock har jag inga tider! Skicka ett mail till orebroracingclub@hotmail.com så får du exakta svar! Vad det gäller körning med obesiktade bilar så är jag fortfarande osäker, dök upp en lång garage kväll så hann inte kolla med TL _________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault 5 TS Gr.2, Renault 5 special saloon |
||||
PR Licenserna kostar 150kr
Javisst får du ta med fler bilar, kostnad 800kr bil inkl. 1 förare Beroende på hur stora grupperna blir,så som det ser ut nu blir det 20min pass NOPP ingen tidtagning får ske denna dag!! Svårt att säga hur fort det går då det inte får ske tidtagning.....denna dag är en Prova På där man kör sin bruksbil på bana _________________ Lena Söderberg |
||||
Re:
Varför är en bur självklarhet när det är prova på och ingen tidtagning får ske?? _________________ Tony Petersson Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen |
||||
Re:
undrar jag med, finns inga som helst krav på bur från SBF vid prova på, dock skall vara koner utsatta för att minska farten _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
men det förstår ni väl själva?
bur grupp likamed att bilen måste ha bur! vi har 3 grupper! 1 standard bil med normal snabbhet 2 standard bil med super snabba bilar 3 BUR bil alltså Racingbil eller liknande! Ska man åka i bur gruppen så är det logiskt med bur! Läs info i början innan ni ställer ovissentliga frågor! _________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault 5 TS Gr.2, Renault 5 special saloon |
||||
_________________ Henrik Åkeson http://www.facebook.com/AkesonRacing Sponsorer: Bjprace.com, Tibroreklamatelje.se, Cejn, T-parts.se, Schmidtracing.net |
||||
Det var skumt... Hmm aldrig varit med om det tidigare så kan tyvärr inte hjälpa på den fronten
_________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault 5 TS Gr.2, Renault 5 special saloon |
||||
|
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 12899 besök totalt |