Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
8020 besök totalt |
depå golv och liknande
hej jag funderar på att importera depå golv från kina har hittat en leverantör som verkar ha vettiga priser på detta tänkte kolla intresset för denna typen av golv, det är juh bättre om man är flera . dom har även typ garage golv liknande jag lägger upp lite bilder får ni se /jimmy ![]() ![]() ![]() priser beror lite på vilken typ men hemma i sverige typ 125-150 kr m2 _________________ jimmy gabrielsson Följ bygget mer i detalj på facebook "pulsar by jigab" jag säljer olja från Eurol på min hemsida www.jigabshoppen.se |
||||
|
||||
Re: depå golv och liknande
Är inte det typ vad dom redan kostar i Sverige? _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
Re:
Tar sig bra tillsammans med depåtält, miljövänliga etanolracers och teamens fina fleece jackor och arbetsbyxor i nylon... Men nu ska ju alla köra runt med minimum 6 kg tryckbehålla i skuffen till och från tävlingarna, så det är säkert inga problem. Säkerhetstänket i depåerna är inte lika heltäckande som våra kläder i racerbilen.... _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
För att inte tala om alla presenningar vi lägger på backen för att sedan lägga en lagom indränkt miljömatta på....
_________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
Re:
Som vi parkerar en glödande katalysator över, och presenningen lyfter gött i vinden... _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Re: depå golv och liknande
det på verktygsboeen ligger över 200 m2 sisst jag kolla. _________________ jimmy gabrielsson Följ bygget mer i detalj på facebook "pulsar by jigab" jag säljer olja från Eurol på min hemsida www.jigabshoppen.se |
||||
Du får Bergoplattor för under 200 nya (50-80 beggade) och Jula har en variant på 99 just nu (149 annars).
Clickgolv är billigare ![]() |
||||
Re:
Visst är det märkligt...som att campa i en gigantisk aerosolbehållare...
|
||||
Reagerade på detta när plasttält, presenningar och golv blev vardagsmat. Framförallt har jag tyckt att begagnade pet-flaskor är ett märkligt material på arbetskläder i en miljö som denna.
Påminner om 60-talets säkerhetsnivå när nylonskjorta var det man mekade och körde i. Det värsta är dock att man efter tag vänjer sig vid nivån och antar samma för egen del ![]() Har varit med om en situation som kunde utvecklat sig till en riktig mardröm, när en depågranne fick häftig bensinbrand i sin jänkare som stod i ett stort depåtält i en välpackad depå. Som tur är var vi några som reagerade och fick tag i släckare i granntälten och höll nere branden så bilen kunde knuffas ut i depågatan och släckas där. Gick bra,mycket tack vare att kravet på släckare i maskindepån precis blivit obligatoriskt. Annars hade vi troligen inte kunna hejda det snabba förloppet. Det gick åt mer än en släckare.... Så det kravet på släckare har i alla fall fått göra nytta på riktigt. (även om jag tycker det känns obehagligt att ha en sådan liggande i skuffen på dragbilen till och från racen) _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
_________________ jimmy gabrielsson Följ bygget mer i detalj på facebook "pulsar by jigab" jag säljer olja från Eurol på min hemsida www.jigabshoppen.se |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
8020 besök totalt |