Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1190 besök totalt |
Svarning Karlstad
Våran sedan 10 år tillbaka trogana svarvare o fräsare har stängt verkstaden (Fredins) pga sjukdom. Söker nu en ersättare i Karlstad regionen tips motages ! _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
Var inte det på våxnäs? en äldre herre som gjorde lite allt möjligt, liten lokal?
Nån yngre kille som köpt verkstaden iaf vet jag, en vän var där och lämnade in dörrgånggärn för att få mässingsbussningar svarvade. kan återkomma när jag får se resultatet. _________________ A l e x l i n d a h l |
Ja...Fredin är inte så frisk.
Tål ju att kolla den nya ägaren. Annars har du han som håller till i gamla gummiverkstan, bakom Nöjesfabriken. Jag har ingen aning om priser, då han är kompis med Hulden. Så jag kanska har special... _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
Kolla
Tackar för tipsen får kolla upp dom ? Saknar Fredin han var noga och billig, lite speciell. Lämnade in ett svänghjul till 128 gr2 bilen som skulle lättas och han blev grinig och på stod att det inte behövdes ! efter ett kvartssamtal så var vi överns jag konstuerar han svarvar. Dagen efter ingde han o var lyrisk hur vackert svänghjulet blev.... _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1190 besök totalt |