Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1180 besök totalt |
Paketresor Nürburgring/Spa-Francorchamps Intresse?
Hallå! Först och främst hoppas jag detta är tillåtet och är rätt forumsdel, moderatorer får gärna flytta eller radera som de vill. Som några av er vet så har jag jobbat som instruktör nere på Ringen och Spa tillsammans med RSRNürburg. Efter detta året så känner jag att jag gärna vill fortsätta, och även locka ner andra svenskar! Förfrågan gjordes till chefen Ron och jag fick ett klartecken att börja sätta ihop en agentur för RSR i sverige! Innan jag kastar mig in i uppgiften skulle det vara kul att kolla om det fanns något intresse? Vi var på GT-mässan i helgen och fick massor med härlig respons! Vad vi hade tänkt erbjuda: paketresor för Nürburgring och Spa-Francorchamps! -Hyrbilar för bana -transport av egen bil -Trackdays -transport av person -instruktion -VLN/F1 paket -boende ifall folk kanske av någon anledning är intresserade så kommer vi att skicka ut ett info-brev i början av året gällande när/var/hur. Här kan man anmäla sitt intresse! (inget spam, vi kommer inte dela ut den info ni ger, utan detta är endast för info-brevet som kommer i början av året) https://docs.google.com/forms/d/1D0J /ta ta sebastian _________________ Sebastian Bryant-Meisner, legitimerad Nürburging-fanatiker ![]() |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1180 besök totalt |