Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Inför träffar Scandinavian Raceway 9/6 | 1, 2 >> 4913 besök totalt |
Nu är det åka på Anderstorp igen!
Regler som gäller är hel bil så vi inte behöver sanera banan efteråt, hjälm på huvudet och bomullskläder på kroppen. Vi börjar köra 17.00 och slutar 20.00. Pris 300 kronor. Anmälning behövs inte i förväg, men PM:a gärna, skriv här i tråden eller maila mig om intresse finns. _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||
|
||
Missar ju BMWSC och OPC träffen på Lördag så det här kom ju helt rätt i tiden om man säger så
Ska bara ta och göra mig överflödig på jobbet Vi ses! / John _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||
Får jag bara häcken från jobbet kl3 så ska det bli skoj att testa karusellen med Miatan.
|
||
Äsch...
om jag ändå hade fått de nya beläggen monterade Känns inte som någon vits att åka med belägg som fadar efter 2varv... Men ypperligt med körning mitt i veckan och inte på helgerna när man jobbar Får passa på när nästa tillfälle ges och jag har bromsar |
||
Andrew:
om du har originalbelägg så är det ju bara att köra. Jag har originalbelägg och R-däck nu och det har funkat hittills. Ut på banan bara. _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||
Precis, strunta i bortförklaringarna och ut och gasa för tusan! _________________ Pär Hylander |
||
Mekonomenbelägg fram, och inte textar beläggen heller Hade ni sett hur det rök på Sviestad hade ni nog fattat |
||
Inga smällar tack
Det är bara att dyka upp vid femtiden? eller? Vi ses! / John Kjellson _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||
Nej smällar får vi hoppas att det inte blir.
Bara att dyka upp vid 5-tiden och titta efter en stor kille (inte jag alltså) som ser ut att anordna det hela eller en liten kille med en röd BMW (jag alltså). _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||
Jag hinner inte få på mina bromsar innan 17:00, annars hade jag nog kommit dit. Ska in i lumpen nästa vecka så en banträff dagarna innan hade varit perfekt uppvärmning. |
||
Vi får hoppas att meterologerna har tvärfel:
24h prognos. |
||
Jadå, det kommer det helt säkert vara. De brukar dyka upp som svampar ur jorden tycker jag. Någon gång i månaden brukar man kunna köra Anderstorp i alla fall tycker jag det verkar som. Olika arrangörer dock, men i denna regin som är denna gången borde det vara några gånger kvar innan säsongen är slut. _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||
Inför träffar Scandinavian Raceway 9/6 | 1, 2 >> 4913 besök totalt |