Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1644 besök totalt |
Ny bana Åker?
Hallojj.. Det ryktas om nåt nytt banbygge längs E20 vid avfart Åkers styckebruk (i närheten av strängnäs) Vet nån något om det blir en bana för oss här som gillar att svänga en nånting annat,nån byggnad har kommit upp och det har asfalterats en del... Jag har själv inte sett det men kommer nog inom kort smyga dit å spana! Vet nån mer än jag? _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||
Re: Ny bana Åker?
samma fundering här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||||
Re: Ny bana Åker?
Positiv utveckling! > https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
_________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||
Re:
Håller med! Bett personen jag talade med att skapa en user här så han kan förse oss med mer information, hänvisade till denna tråd. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
Grymt, en bana inom dessa avstånd från Sthlm låter för bra för att vara sant. Vad menas med att allt "skall vara klart"? Har de asfalterat klart redan i höst? Man blir ju hur nyfiken som helst..
![]() _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
||||
Re:
Jag ska få mer information men det han sa när vi talades vid var att allt ska vara klart vid årsskiftet. Jag förstod det som att primära näringsverksamheten är Riskutbildning körkort men att de kommer att satsa på bandagar och andra aktiviteter också vet dock inte i vilken utsträckning. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1644 besök totalt |