Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1155 besök totalt |
Killar och Grrrrl POWER...
Tjejer, har ni märkt vilket hallå det blivit om att vi fått ett eget forum? För de som inte vet är detta vårt eget och killarna har inte access hit (om de inte är någon av "de våra", förstås...) Kolla in tråden "off topic" och "Vill också läsa på Girl Power", den är nog på sidan 3 nu. De allra flesta är positva till att det skapats utrymme som är exklusivt för oss tjejer, men åtminstone någon är ordentligt provocerad och känner sig diskriminerad. Läs och kom med synpunkter, gärna här, men också på "off topic" om ni vill/vågar. Full gas! ![]() Ulli _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
Re: Killar och Grrrrl POWER...
Min man har varit här och läst mer än vad jag har gjort. Nu har jag dock bytt lösenord ![]() ![]() Jag tycker dock att alla killar som skrivit i "off topic" verkar vara positiva, nyfikna men positiva. Jag kan väl dock glömma att läsa på "off topic" mer eftersom Mr Hylander förmodligen hämnas genom att byta sitt lösenord och jag kan inte komma in där själv. _________________ Mvh, Lisbeth Hylander |
För att undvika missförstånd (PCS och PCS, eeh?) kan vi kanske komma överens om att kalla det Porscheklubben och Peschåklubben, eller nåt? (Puggeklubben har också figurerat, men vad Peugeotklubben skall kallas måste ni som är medlemmar där bestämma)
Full gas! ![]() Ulli _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
Nu har jag läst lite vad killarna tycker om att vi har ett "eget" forum.
Själv tycker jag att det är bra för om jag har några dumma frågor som jag vill ställa så kan jag skämmas här istället ![]() Nej men det känns bättre att snacka med tjejer om det _________________ Malin Dahlberg |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1155 besök totalt |