Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5918 besök totalt |
Det kanske är som Hazze skrev : "Damer har ju alltid dragits till sännande sporter och fr.f.a. till män eller playboys som utför dem... Jag vill inte kalla det att utnyttja utseendet men det där är ju en smaksak för vad man ställer sig i för kategori. Dessutom är väl pitbabes ett utdöende släkte vad jag vet och de enda som fortf. använder sig av dessa är väl Team-Jordan och Pirelli ??? " och hojklasserna har ofta mer action så de går dit :-) Säger han som tänkt börja sladda runt på asfalt med 2 gummiringar som hjälp i sommar ![]() och det finns väl inte något team i MotOGP med underklasser 125/250 eller superbike etc som inte har pitbabes??? _________________ Roland Johansson |
||||
o, jag har minsann sett "pitbabes" på vanliag hederliga banträffar ![]() ![]() JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||
Fiat? _________________ ![]() |
||||
om jag ska vara riktigt ärlig så för egen del går pitbabes bort. Bäst förklarar jag det kanske som någon skrev om en bild på en bil med en tjej på huven: "kan hon inte flytta på sig, hon är ju i vägen".
och om de inte känns ivägen på tv t.ex. så kan det ju bero på att det man egentligen är där för att titta på kanske inte är tillräckligt superfantastisktjättekul.... men kör jag själv så är det tillräckligt kul, tveklöst ![]() _________________ ![]() |
||||
Jo, jag avsåg något märke inom Fiat koncernen (inte Ferarri, även om det säkert fungerar också). Samt också något med kopplingar till Ford. Annars håller jag med dej. Tjejer som sitter på huvar stör ju bara (var det förresten jag som kläckte det först på det här forumet, eller håller jag på att bli senil?). JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||
Håller med Magnus, Pitbabes, cheerleaders, mm går bort. tycker det är direkt pinsamt att på TV se synsamcupgriden där det står några stackars lättklädda 18åriga tjejer och håller ett paraply över åkarna. Känns och andas 50-tal.
Mina ![]() /Anders C _________________ /Anders C |
||||
Jag kan bara hålla med. Kolla på tjejen tvåa från vänster på bilden i den här tråden....det ser ju ut att göra ont! ![]() Enl. min mening ser det bara oproportionerligt ut.! Hon är supersöt men var förmodligen ännu vackrare innan. Det är förklenande för motorsporten att det här finns kvar. Mvh /Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Att titta på vackra flickor är väl bara naturligt, man är ju inte mer än man... Däremot betackar jag mig för den så kallade "grabbmentaliteten". Hö, hö osv. Därför tycker jag att Hazzes inlägg var mycket bra!
![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Jag är mycket, men PC är jag inte. Faktum är att få saker får mig att må så illa som politisk korrektur. Jag tycker som beskrivet ovan. ![]() Mvh /Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Det jag skrev tidigare är faktiskt min ärliga åsikt. Den må vara politiskt korrekt, men det bryr jag mig inte om. Jag har inget emot vackra kvinnor, men pitbabes känns oseriöst. Jag skulle kunna dra en ramsa om kvinnoförtryck mm, men det orkar varken jag eller ni, eller hur? /Anders C _________________ /Anders C |
||||
Jo jag vill gärna höra vad Pitbabes har med kvinnoförtryck att göra. |
||||
Det gör inte ont på henne... och hur kan jag veta det? ![]() Har jobbat en del med kläder och att klä på och av modeller - då lär man sig en hel del om vad som gör ont och inte. ![]() (kan föresten förklara för dig vart "modet" med att ha sådär krafig push-up kommer ifrån - men det är ju faktiskt ett motorforum så jag hoppar över) ![]() |
||||
Visst är det kul med tjejer som kommer och verkligen deltar. Om jag inte misstar mig var det en tjej med på ett par BMW SC träffar i somras som var riktigt duktig.
Minns också fröken Lassbos framfart i en Corsa i SLC vid ett par tillfällen för ett par år sedan. Man undrar bara varför de försvinner... (Eller är det vi män som desperat klamrar oss fast vid något som vi tror gör oss "attraktiva" ![]() Vad gäller "Max Power brudar", nja ibland blir det lite too much... Något jag reflekterat över är att det på banträffar i Norge är betydligt mer tjejer med. Undrar varför det är så... ///Martin _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
För att inte få det alltför OT avstår jag också. Men du beskriver bara en del av bilden. Det där är mer än en bh och det har sin egen historia... Mvh / Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Jag tänker INTE ta den disskussionen här. Jag tror att du i alla fall har en hum om vad jag menar, även om du kanske inte delar min uppfattning. /Anders C _________________ /Anders C |
||||
om det står en tjej o håller nummerskylten vid starten av ett bågerace är helt ok i min mening. Om hon är söt gör mig inget, tvärtom. Men om hon har silikontuttar som exponeras extraextranoga med en minimal baddräkt och ALLA andra på gridden har betydligt mer kläder för att det är svensk sommarväder o 15 grader... då blir jag förbannad.
Jag tror vi allihop tycker det finns en gräns nånstans. Vi sätter den säkert på olika ställen osså. Däremot vill jag inte här på forumet se grabbighet modell "hö hö, vilka kurvor, tuttar, rattar..." osv. Som vanligt, om alla agerar moget (men gärna galet ;-) här på rejsa.nu så är jag glad o nöjd ![]() _________________ ![]() |
||||
Ärligt talat så ser jag ingen koppling mellan kvinnoförtryck och pitbabes, cheer leaders, etc. Inte från männen iaf. |
||||
om hon tvingas stå och frysa så är det åt h-e, silikontuttar eller inte. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5918 besök totalt |