Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 41837 besök totalt |
Då blir det ingen tävling på Anderstorp nästa år misstänker jag. Gislaveds kommun är fantastisk när det gäller motorsport och samarbete....(kraftig ironi).
![]() ![]() ![]() ![]() http://www.varnamonyheter.se/gislave _________________ Joakim Stridh Ginetta G20 Challenge mästare 2014, 2015 och 2018 ![]() |
Här var det lugnt...
Hur ser det ut för er inför kommande säsong, är ni på? ![]() Någon som vet om det är någon mer som ska börja köra G20 eller G40? Hur mycket avhopp har vi från förra säsongen, någon som hört något? _________________ Joakim Stridh Ginetta G20 Challenge mästare 2014, 2015 och 2018 ![]() |
Hej hej,
Jag kommer köra nästa år är planen, håller på och byter tank på G20:n och fixar lite battle scars från i år. Ser fram emot en ny bana nästa år, Våler! Det blir kul med premiär där. Har ni sett att kalendern är klar nu? 10-11 maj Våler, Norge 30-31 maj Mantorp Park, Autoropa Racing Days 11-13 juli Falkenberg, Västkustlopppet (STCC) 16-17 augusti Karlskoga, Kanonloppet 12-13 september Ring Knutstorp, Autoropa Racing Days 4-5 oktober Mantorp Park 500 _________________ Andreas Ekvall Ginetta G20 -07, #95 GT5 Challenge 2015 Corvette C5 Z06 -03 Honda CBR900 Fireblade -92 |
Jag är på!
Klockren kalender med kalasroliga banor och tävlingar ![]() Synd att britternas Spa-helg krockar med vårt Västkustlopp dock Har inte hört så mycket från andra förare. Själv ska jag lämna in lådan på lite renovering så den är tipptopp nästa sommar. Det i kombination med numera inkörd ny motor och nya bromsar utan vibrationer samt ett luftfilter där inte hälften av vikten är smuts, kommer göra mig oövervinnerlig! Muhahahah! ![]() Iaf ska jag inte kunna skylla på bilen ![]() I februari/mars ska jag börja fixa på allvar. Tänkte jag skulle detektiva upp lite gamla G20 bilar och försöka förmedla ut dem så vi blir flera som kör G20 Är det någon som läser detta och är sugen på att börja eller testa får ni gärna kontakta mig och höra lite _________________ Daniel Axelsson |
_________________ Daniel Axelsson |
Hej,
var får ni tag på reservdelar. Gärna kontaktperson och telefonnummer. Vi avser köra långlopp med vår bil och behöver tanka upp oss på delar. Dessutom är vårat bälte snart med utgånget datum. Var får man tag i liknande eller likadant med lite nyare datum? _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
Hej, nu hann du före mig Andreas
Claes Rydman på Double H Motorsport nås även på mejl för beställningar dhmotorsport@gmail.com Ni får gärna köra något lopp i Ginettaserien med, då har Claes med sig alla delar i Lastbil så man slipper sitta på delar själv _________________ Daniel Axelsson |
Hej,
hade varit roligt men bilen blir lite ombyggd med större tank och då diskar vi oss själva om vi inte tar oss omaket att sätta i den gamla tanken igen. Ha det John _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 41837 besök totalt |