Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 19498 besök totalt |
Re:
Helt ok, sålänge däcken kommer före 3 maj ![]() _________________ Erik Axzell BMW M2 Competition F87 Manual Long Beach Blue -19 |
||
Re:
Vet du något om vilka dimensioner som kommer erbjudas? _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
Jag har inte mycket mer information än vad jag redan har skrivit så dimensionerna antar jag är vad som finns tillgängliga från Michelin i dag.
http://www.michelin.com/corporate/EN _________________ BMW MC-klubben |
||
Om man ska vara med på gruppköpet, måste man handla dom som "privatperson" eller går det bra att "firman däckar om lastbilen"?
![]() |
||
Re:
![]() |
||
Vill ju verkligen inte verka tjatig..... meeeeeeen
![]() Någon aning om när du kan tänkas få svar? Säsongen närmar sig med stormsteg ![]() |
||
Re:
Håller med, snart måste man ju sätta fart med allting för att hinna. Vill gärna ha ett gruppköp men dröjer det för länge så är risken att gruppen blir väldigt liten för att folk börjar fixa själva. ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
Here it is....
Ett gruppköp, vilket inkluderar: Michelin Pilot Sport Cup r-däck (inte nya Cup II då dessa ännu inte är tillgängliga) Michelin slicks Priset blir exkluderat moms och 5% rabatt på detta pris. Det motsvarar ca 25% rabatt på 2014 års rekommenderat momspris. Dimensionerna är alla nuvarande befintliga dimensioner (Michelin Pilot Sport Cup och slicks). Minst 100 r-däck/slicks måste beställas totalt annars blir det fullt momsat pris. Det innebär i princip att vi inte genomför gruppköpet. Fortfarande intresssant? Om ja, så sätter vi en deadline mitten av april för beställning. Leverans Mantorp 3/5. (Alternativet är 150 Kr per däck i transportkostnad, och det tror jag vi vill undvika) Ev. kan vi erbjuda montering av däck på Mantorp. Dimensioner och gruppköpspris per dimension kan skickas i ett nyhetsbrev. ![]() ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
Re:
Hej, Jag tror detta går bort för mig. Jag antar att det inte finns några möjligheter att montera och balansera på Mantorp 3/5 och jag vill ogärna missa en bankörning. Mina däck är redan nere på corden. ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
Re:
Då väntar jag på mailet.. _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 19498 besök totalt |