Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
2 besök senaste veckan (1192 totalt) |
Kvinna? Joina oss på FB
Hej! Jag heter Åsa Wallenrud och jag bilbloggare med egen racinglicens. Jag kommer kämpa för att kvinnorna i motorbranschen ska märkas mer. Ni är alla fantastiska på det ni gör men får inget utrymme. Jag vill samla alla kvinnor som tävlar, säljer, mekar, kör.. Ja som har fordon som intresse eller yrke. Tillsammans kan vi starta en plattform och hjälpa varandra oavsett om det är nybörjare som behöver hjälp med pressbilder och en hemsida eller om det är någon som behöver hjälp att hitta jobb. Vi ska finns till för varandra. Du hittar gruppen här https://www.facebook.com/groups/kvin Den blir verkligen vad vi gör den till. Tanken är att ta steget ut sedan och skapa en plattform i form av en websida med allt vi bygger upp. Välkomna! _________________ Åsa Wallenrud |
||||
Tjejerna här hade en egen avdelning här på forumet under ett par år faktiskt. Jag satte upp den avdelningen just för att jag gärna ville pusha för att flera skulle ut och testa att köra bana. Men efter några år la jag ner avdelningen eftersom de tjejer som hänger här ändå bara var runt i alla dom vanliga forumavdelningarna precis som alla andra
![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Det är ju jättebra!!! Mer sådant.. Jag upplever dock fortfarande lite problem ute i verkligheten och det är väl där jag egentligen vill göra en skillnad, men jag klarar det inte på egen hand.
![]() _________________ Åsa Wallenrud |
||||
Re:
En annan poppis grupp är annars https://www.facebook.com/girlsontrac Bra uppstyrt av Hellen som är en riktig eldsjäl. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
Re:
Tack så mycket!!!! Like:ade på en gång. _________________ Åsa Wallenrud |
||||
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
2 besök senaste veckan (1192 totalt) |