Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 19498 besök totalt |
Nu kanske det bara e jag som e korkad men jag fattar inte riktigt.
Handlar vi utan moms? (och sen 5% rabatt) dvs. det går inte att dra av någon moms? |
||
Re:
Ok, då är det intressant, har du pris på 235 40 18 så kan jag räkna lite snabbt? ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
Frågor som har inkommit kommer jag att försöka få svar på snarast.
Erbjudandet inkl. dimensioner och pris m.m. kommer i ett email till alla BMWSC-medlemmar under veckan. Emailadresserna som används kommer från er senaste medlemsansökan. En deadline i början på april för beställningen bör vara rimlig. För övriga Michelin-däck (sommar/vinterdäck) gäller 10% rabatt året runt. Ni kan läsa mer om detta på moderklubbens hemsida www.bmwcs.com . _________________ BMW MC-klubben |
||
Re:
Tack! Försök gärna att få med något kring leveranstid om man tar frakten hem också. Prismässigt ser det helt klart bra ut ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
Efter att ha uppdaterat priser och fått svar på frågor som uppkommit så kommer vi inte att genomföra detta gruppköp.
Rabatten är inte så stor som vi först trodde. Några hundralappar under rekommenderat utpris per däck kommer inte att motivera flertalet att byta till/prova Michelin. Många har säkert bättre priser även efter denna rabatt på andra däckmärken hos sina lokala däckhandlare. Det var värt ett försök men marginalerna att förhandla om är bevisligen inte stora när det kommer till däck ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
Re:
Tråkigt! Men bara att beställa på sina vanliga kanaler (dackonline brukar jag köpa på)... Men tack så mycket Måns för försöket det hade kunnat bli grymt bra PS. Tack för PM också. DS. _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
Tack.
Jo, det var värt ett försök, men marginalerna är bevisligen små när det kommer till däck. På tal om alternativ. Hos moderklubben (www.bmwcs.com) kan ni läsa att medlemmar har 10% rabatt hos Euromaster. Sedan finns ju alltid andra beprövade däckmärken tillgängliga via "gamla" kanaler. _________________ BMW MC-klubben |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 19498 besök totalt |