Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1302 besök totalt |
Tidningen "Sportbilen"
Vill bara påminna att kalastidningen "Sportbilen" har kommit ut med ett nytt nummer. Kommer väl bara ett om året nu för tiden. Ett måste för Porsche och Ringen älskare! Fredrik Huldt testar Carerra Gt....!! Även Ringen test av Porsche 911 Gt3 rs mot Bmw M3 CSL Schnitzer.... Csl:n var lite extra utrustad....med åttakolvsok fram och fyrkolvs bak..för 187 500kr. !!!!!!!! Spring o köp..!! _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||
www.automotorsport.se _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Re: Tidningen "Sportbilen"
Vaddå "Porsche och ringenälskare"?(särskrivning,finns det ![]() Jag är visserligen 911 frälst av nån obegriplig anledning, och ringen verkar jättekul-men jag har ingen 911, och har aldrig varit på ringen. Ändå ÄLSKAR jag tidningen Sportbilen-dom skriver så fantastiskt medryckande, man riktigt känner vad skribenten menar med det han skriver(typ som expressen/aftonbadet, eller ![]() Synd bara att det inte bar sig bättre än ett nr/år ![]() Tips: Även om en tidning kostar en hundring-köp två el ännu hellre tre, så kanske dom kan köra sex nr/år som på den gamla goda tiden! ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||
Hmm...är det bara jag som inte tycker om Fredrik Huldt's berättarstil? Det känns lite som att grabben har läst för många engelska biltidningar och fått för sig att bra artikel ska innehålla så många krystade klyschor som möjligt.
Den där TV-programet med Däckevall var katastrof, enda som räddade honom är att dom hade ännu större våp (Anna Järphamar) som kunde avleda uppmärksamhet från deras gråa "tester" sav typen "nu ska vi sladda med bil vi har lånat för vi tror att svenssons gillar sånt". Lite av motortidningarnas Hans Schimoda lixom. P.S. Har för mig att någon av dom skrev för "Auto Motor & Sport" också? Tyvärr så har AMS tendens att innehålla många (dåligt) översatta tyska artiklar. _________________ G o r a n A m c o f f |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1302 besök totalt |