Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 34, 35, 36, 37 >> 4 besök senaste veckan (176556 totalt) |
Go morgon!
Tyvärr så är front,huv och bagageluckan fortfarande hos lackeraren som dyrt och heligt har lovat att han ska spruta de i helgen.... Rutorna skickas från England den 11 april... MEN annars är bilen ganska klart! Och lite avsaknad av karossdelar hindrar ju inte en från en liten test runda ![]() ![]() ![]() och jävlar vad bilen gick (!) ![]() ![]() ![]() ![]() Och nu ska jag åka ner till knutan och titta avundsjukt på när Fredrik kör idag ![]() _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||||
Kul att höra Simon!
Kommer att vara schnabb i år! ![]() Jag funderar också på en liten titt på Rappen idag om jag hinner, ses kanske där. _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||||
Hej
Tyvärr så har lackeraren stött på patrull med glasfibergrejorna ![]() ![]() Men bilen har fått en hjulinställning och massa små pill har kommit på plats! Det börjar likna nått nu! Ang hjulinställningen så har jag provat lite nya vinklar inför denna säsongen, i korta dra: Fram: 4,2 grader camber och lite toe in Bak: 3,5 grader camber och lite toe ut Detta efter att ha läst Håkan Johanssons tips till Markisen. Vi får väl prova och se, finns väl ganska stor risk att bilen blir lite stirrigare med denna inställning men kanske svänger in bättre? Tanken är att försöka köra mkt slicks i år... ![]() Ett stort tack till SC-däck och Emil (Em4l här på rejsa) för hjälpen med hjulinställningen! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lista ā la Roadkill style bockas av efterhand! ![]() _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||||
Det var hemskt vad du lättat den...
![]() Härligt att den är igång, kanonfint i sedvanlig FF-ordning! ![]() |
||||||
Vi får prova lite olika inställningar och se
![]() Igår var jag och Tobbe och jagade på lackeraren lite, och grejorna fick färg på sig under kvällens gång ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||||
_________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
||||||
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||||
|
||||||
Re:
Mögelröd ser orange ut i vissa ljussättningar ![]()
Tackar ![]()
Jo den är najs, funderar på att måla "splittern" svart dock. _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||||
Re:
Kolla på sidan 32 i tråden så ser du fästena ![]() https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||||
Re:
Åhhh massor! Den är ju nästan helt original! ![]() _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 34, 35, 36, 37 >> 4 besök senaste veckan (176556 totalt) |