Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 17216 besök totalt |
Re:
Frågan på allas läppar....vad har Twingon för bultmönster...borde gå!!! ![]() ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
Re:
Om så vore...skyller på Anndråjjden! ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
Re:
Det blir den udda kombon absolut fullt lagliga men ganska slut MPSC fram och trippelåttor i snarlikt skick bak. Tack till Nelzon för snabb specialhjälp! Vad säger ni, kommer det under- eller överstyra på Mantorp? ![]() ![]() ![]() Till träffen efter Mantorp blir det sprillans Kumhos runt om som det ser ut. Ska bli kul o testa ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
Hehe, intressant, utfallet beror säkert på respektive slitagenivå också men spontant skulle jag gissa att den kommer understyra vid låg däcktemp och överstyra vid hög... Men det är bara en gissning baserat på vad jag hört om skillnaden. Körde ju en träff med Federal fram och MPSC bak förra året, tyckte bilen kändes rätt normal (men din CSL är säkert bättre balanserad än min understyrande 335a) _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||
Re:
![]() När uppdaterar du vilka som betalt? Var ganska länge sen jag betalade nu... tänkte så det inte blivit något tjall på linjen... |
||||
Re:
skönt att höra att någon gör det ![]() ![]() |
||||
_________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
snabbmat pysslar han inte med men snabbkörning däremot! Blir en tuff nöt för deltagare i båda klasser även om han kanskeinte mäktar hinna med dom ALLRA snabbaste. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Trodde man skulle slippa bli frånkörd utav en "Klass I:are" nu när inte Sjöström var anmäld... men icke! ![]()
|
||||
Re:
He he Hade det varit så, skulle jag skippa den här deltävlingen. Fältet är fullpreppat med snabba bilar... Har betalt, pengarna ska vara inne i morgon 2/5 Måns, såg inte ditt namn i startfältet, va står på? Kanske missat något tidigare i tråden... _________________ Erik Fornå BMW M3 E46 2003 (SÅLD) |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 17216 besök totalt |