Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 11647 besök totalt |
Re:
Om delarna går att transportera borde närmaste mekaniska verkstad kunna pressa ur och i bussningarna. Tror att många bilverkstäder har press också. Gott att se att det fyller på med folk! _________________ Magnus Lidholm |
||||
Re:
Samma fråga från mig gällande lunch för en till då jag har tösen med ![]() _________________ Jon Rolfsson |
||||
Magnus jag lirar i din division nu...1.6:a i liten bil. Fast den jag skaffat är fattigmanslättad en del
![]() Ska fixas men får se när det finns tid till det. Ska hämta bilen på måndag och får hoppas man hinner få hem lite Rdäck och bromsbelägg osv innan Emmaboda ![]() _________________ Matthias Karlsson |
||||
Re:
Jag skyller på värmen. ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
Går framåt med min bil så sätt upp mig på båda dagarna, ska förhoppningsvis kunna provköra bilen i helgen så jag är helt säker på att den funkar...
![]() Kan man ställa bilen i hangaren vid banan mellan fredag och lördagen? Bor i Karlshamn så det är för nära för att övernatta i emmaboda, men för långt för att pendla fram å tillbaka i 2 dagar med min nya nedväxlade växellåda... ![]() _________________ Oskar Olsson Subaru Legacy RS Turbo - livsprojektet |
||||
Re:
Har varit rätt tomt där dom gångerna jag har varit där. Finns det ingen plats kan väl bilen övernatta inne på området då. ![]() Som sagt, sätt upp mig på listan för båda dagarna. ![]() _________________ Oskar Olsson Subaru Legacy RS Turbo - livsprojektet |
||||
Re:
Kul med en Scooby i SS! ![]() Jag ska höra med Bilsport om vi kan få ställa bilarna inne på området. Jag återkommer. Nu är fredagen fullbokad. Två platser på lördag kvar. Tänk på att vi som kör båda dagarna är extra trötta på lördagen, vilket leder till mer körning för er andra. ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
Börjar se ljuset i tunneln nu. Har kämpat med en camberbult som rostat fast i bussningen till främre kontrollarmen. Idag blev jag förbannad och lyckades banka ut skiten.
![]() ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
Fan va gött, fick ner pallbocks-bruksbilen på marken idag, hoppas kunna provköra imorgon och se om hela drivlinan rasar (allt bytt å nytt..) eller om den funkar problemfritt och är redo för Superstage!!
![]() ![]() ![]() _________________ Oskar Olsson Subaru Legacy RS Turbo - livsprojektet |
||||
Re:
![]() ![]() _________________ Philip George |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 11647 besök totalt |