| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Årets racingcup? GPL Rally 2!
|
10 besök senaste veckan (6604 totalt) |
|
Gaahhhh har inte tid med detta men va fasen
Namn: DanielB Startnr: 321 Team: Rejsa.nu Nu kör vi så det ryker gubbar! Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
Kanske går att göra en anmälan till? mvh Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
|
Två platser kvar!! Nisse, du måste väl vara med!!!
_________________ Magnus Thomé
|
||||
Första kommer gå att ladda ner ikväll.
Här är FAQ'n: http://forum.racesimcentral.com/show och ALL info kommer spridas via forumet: http://forum.racesimcentral.com/foru _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Jag är sååå sugen på att vara med, samtidigt fattar jag inte riktigt hur det går till med nerladdning och liknande + att jag är ganska begie på att köra än så länge...
Är det sammanlagd tid för laget som gäller eller hur räknas resultatet? Gäller lagtävlingen 14 veckor på raken? (är i Vemdalen v7) eller är det olika lag varje vecka? _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
|
Samma lag hela vägen ut. Och blandade förmågor är bara skoj (jag hamnade en bra bit ner i mittfältet förra året)
Info om banan man ska ladda ner kommer ikväll. Jag vet inget mer än så om den faktiskt... Man måste köra varje vecka sen... men i värsta fall så behöver man ju inte mer än köra några repor på tio minuter så är det gjort... Tror inlämningsdeadline är mitt i veckan varje gång så det borde funka för dig ändå. _________________ Magnus Thomé
|
||||
Tar det en evighet att ladda ner med modem? _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
Kan nog vara blandade storlekar på banorna, från några megabyte till kanske 10mb som en vild gissning. Vad tar det för tid att ladda ner? _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Mot alla odds så lyckades jag faktiskt både ladda hem banan och fick den dessutom att fungera.
Varvtider fick inte diskuteras på nätet för att det skulle bli mer spännande att se resultatet när det kommer. Jag skrev förresten inte in mig i Rejsa.nu laget pga semester och annat. om ingen kompetentare förare (med andra ord vem som helst) som dessutom kan vara med under hela tävlingen anmäler sig till laget så kan kanske Magnus skriva in mig i teamet i alla fall. Banan var kul som f**n
_________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
|
Nu har även jag anmält mig men jag valde att inte signa upp mig för teamet.
Detta pga att jag ej vet hur stort mitt angagemang kommer att bli. Men om ingen bättre finns tillgänglig så är jag gärna med i teamet. Jag har i allafall som målsättning att köra alla banor. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Årets racingcup? GPL Rally 2!
|
10 besök senaste veckan (6604 totalt) |