Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
3619 besök totalt |
FORMULA 1 PIRELLI MAGYAR NAGYDIJ 2014
Kval till Ungerns GP 2014. SPÄNNANDE ![]() Till och med Vettel var bra. Banan bjuder in Red Bull som saknar effekt. Nico levererade. Hamilton har fortsatt grym otur. Motorbrand. Bottas ![]() Från klarhet till klarhet. Bianchi slog ut Raikonen från Q3 ![]() Rääkan har inte nått bra år den saken är klar. Bruno Senna tycker han har oflyt , men samtidigt säger han att Kimi är en grym chaufför. Ferrari borde få fart på bilen innan nästa säsong och då även ha en kimi som är bra. Är Kimi kvar då? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Jag skulle inte bli förvånad om detta är sista racet vi har svenskt deltagande i racet. Visst kan man vara långsammare än teamkamraten på träningar och kval, men det får ju vara måtta på skillnaden.
Sommaruppehållet vore logiskt att bryta på och sätta in Frijns i bilen. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Re:
Rätt ointressant om man är 1sec snabbare att köra en kass bil då det handlar om man är 4 sec istället för 5 sec efter täten ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Re:
Så... Låt se om jag tolkar dig rätt här: eftersom Ericsson är svensk är det okej att han är talanglös? Jag förstår ju att du kanske hade investerat några hundra miljoner kronor i två bilar, för att sedan se att din kära svenska förare är en sekund långsammare än din japanska och inte sett problemet i det, men det är nog inte många andra. _________________ ![]() Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
||||
Re:
Så kan man ju &så tolka det ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Re:
Att köra en kass bil snabbare än teamkompisen bör vara svårare än att köra en bra bil. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Impad av Ricciardo.
![]() Även Alonso gjorde ett kanonrace. ![]() Hamilton vände på steken. ![]() Nico gnällde lite väl mycket. ![]() I efterintervjun försökte han släta över det men de lös igenom. Som Toto Wolf sa efteråt så hade han nog inte velat säga åt Hamilton att släppa om , inte efter all otur. Bottas & Massa.......WTF hände ![]() Marcus Eriksson. Ja jag vet inte jag , men han håller inte F1-klass. Det är inte lätt att ta plats , men med allt gnäll om köpesförare tidigare. Han om någon är väl en som köpt sin plats , inte mycket till resultat innan. Koba åker nog först men TYVÄRR tror jag han får foten sen. Även om han blir kvar är det nog inte länge. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Re:
Jo men vad hjälper det när C.Albers och C.Colles ser till att det står en flygande Holländare i faggorna och väntar , samt en C.Sainz JR som behöver coachas in i F1 genom ett mindre team. Undrar hur mycket Erikssons fart är värd då , gissar att han ryker när hans sponsorer tryter. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
3619 besök totalt |