Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1126 besök totalt |
LÖST!!
Hej, Skall du till Gotland inom närmsta tiden och skall på någon BMW eller Porscheträff på fastlandet framöver, eller kanske du rent av bor i skåne/blekingetrakten? Jag glömde min verktygslåda på Gotland Ring och den vill gärna komma hem. Har du vägarna förbi vore jag tacksam för hjälp. Skriv i tråden nedan eller PM'a mig. Hälsningar Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
Re:
Att få över den på fastlandet lär väl hjälpa en del. Lite lättare att hitta en stockholmare som ska på träff. _________________ Martin Öberg ![]() |
||
Man tackar!
Ja fastlandet underlättar så klart. Kvarvarande schema är, Rudskogen, Anderstorp, Mantorp och Knutstorp så någon transport av kollegor från Stockholm borde man så klart kunna fixa till. Jag kollar vad som finns att tillgå! _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
A men se på sjutton, kollade posten.se och det kostar bara 220SEK att skicka den hem till dörren. Ibland blir man positivt överraskad
![]() Tack alla i alla fall för omtanken ![]() /Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1126 besök totalt |