Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2014-06-29 SMC 2 SYAB Raceway Kalmar
<<   1, 2, 3
2 besök senaste veckan (14790 totalt)
Bo_H
Växjö
Här sen Apr 2007

Som alltid superkul med bilder, hade hoppats att någon hade fångat min sista irrfärd i regn.

Citera
MagnusS
Mönsterås
Här sen Okt 2004

Trådstartare
Re:

P.P. skrev:
Jag vet inte riktigt vad jag skall ha vred för,

Alla som orkar stå ute i regn med dyra kameror o fota andra o sedan lägger ner energi på att dela med sig av bilderna ska ha cred, Det uppskattas mycket.

P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator

Jag hade nog inte hunnit dit då. Annars hade du fastnat.

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Haloe ted
Växjö
Här sen Nov 2006

Ja tack alla för en trevlig dag. Kul bana. Roligt med alla bilder också. Tack alla ni som gör jobb med kamera o bildhantering

BMW Alpina B10 3.5 -89
Citera
barre
Kalmar
Här sen Okt 2005

MagnusS skrev:
safe skrev:
Barre! Var är filmerna, du har ju haft ett helt dygn på dig nu.

Jag snurrade ju bara för din skull Barre, Hur går det?

Hade missat denna tråd totalt

Så här ser det ut. Förra året lade jag timmar & åter timmar på att få ihop en liten teaser, där det ynka material jag hade skulle nyttjas maximalt. Bilder jag fått tag på via P.P tror jag, & det lilla jag själv hade i filmväg (då ingen hade att dela med sig av eget) skulle passas ihop & stämma perfekt ihop med vald musik. Reaktionen på detta var noll personer som kommenterade, berömde, dissade...noll...nada...zero.
Efter lite gnäll från min sida krystade P.P fram ett försök till positivt utlåtande....jihoo...

Så tyvärr, jag har haft baken full med mitt egna. Min bil har äntligen reggats & besiktigats, med allt vad det innebär. Vi har en 4 månader liten dotter som tar en hel del tid, Fias projekt som skall bli klart HELST i år....lite andra projekt....& mycket mycket mer.
Så ni får ursäkta mig om jag inte känner mig motiverad eller ens har tid till att prioritera filmklippningen.

Nu till det mer positiva
Jag har nog, med betoning på NOG, fått ihop iaf ett par bra klipp som man kan labba med, samt att en kamera körde time lapse över depån en stund på förmiddagen....typ 2700 bilder.

Jag labbade även med lite udda vinklar för att få till roligare klipp att nyttja. En del blev bra & en del kass. Regnet ställde till det & många klipp blev därmed suddiga, men går bitvis att nyttja.
Tanken nu till en början är att kasta upp iaf någonting på det råa materialet jag har & efter kommande körning dra ihop nåt lite med seriöst.

Jag önskar, inför kommande körning, nyttja deltagande bilar till att labba ännu mer. Helst vill jag kasta på alla 3 kameror på en & samma bil & filma denna ett helt varv.
Depåmeck, mer time lapse, mycket mer bilar. Hjälp mig få ihop material & jag ska ta mig an att fixa nåt kul att kika på

Audi urquattro -85
Audi 80 GTE quattro -86
MagnusS
Mönsterås
Här sen Okt 2004

Trådstartare

På min bil får du sätta hur många kameror du vill

Vore kul om det gick att få ihop ngt, och ifall du orkar sitta o klippa det, Vet hur mkt tid barnen tar, Känner man då inte att man får ngn respons på det man gör förstår jag att man tröttnar.

barre
Kalmar
Här sen Okt 2005

tackar för det Magnus. JO jag har en del på din men sätter gärna lite kameror på de mest oortodoxa ställen

klippning blir det, men som sagt...tid jag har är nog mestadels när jag är ute på havet Letar lämpliga låtar & hörde en bra på radion idag....helt borta nu aja, jag har ett litet bibliotek men tar även där emot låtval om någon ruvar på nåt bra i bilväg

Audi urquattro -85
Audi 80 GTE quattro -86
Victor.
Lund
Här sen Dec 2003

Film inifrån min bil: https://vimeo.com/103050268

Porsche Cayman S "3400 RT" -09
Grocery Getter: Mercedes C220D T 4Matic -20
Citera
MagnusS
Mönsterås
Här sen Okt 2004

Trådstartare
Re:

barre skrev:
MagnusS skrev:
safe skrev:
Barre! Var är filmerna, du har ju haft ett helt dygn på dig nu.

Jag snurrade ju bara för din skull Barre, Hur går det?

Nu till det mer positiva
Jag har nog, med betoning på NOG, fått ihop iaf ett par bra klipp som man kan labba med, samt att en kamera körde time lapse över depån en stund på förmiddagen....typ 2700 bilder.

Så, hur går det? Vore kul som fanken att få se lite film från när bilen fungerade

Eftersnack
2014-06-29 SMC 2 SYAB Raceway Kalmar
<<   1, 2, 3
2 besök senaste veckan (14790 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande