Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1184 besök totalt |
PRB ecu med Hondata K-pro, EFTERLYSNING
Jag behöver hyra en box av denna typen under september månad. PRB ecu med Hondata K-pro (är den amerikanska ecun som har bredbandslambda) Finns det någon vänlig själ som har en liggande. vi behöver hyra/låna boxen för att fullfölja resterande tävlingar i NSHC Tommy Karlsson, Wot-Racing#1 0708121651 _________________ Tommy Karlsson |
_________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 |
tack för hjälpen
men tyvärr så sålde Jimmy sin box som han hade på hyllan igår, Malkom har byggt och levererat motor och styrning och han letar på sitt håll, Kraft mappade bilen och han är säkert inblandad via Malkom. Så jag vänder mig till svären utanför "Honda sekten" för att hitta någon box. Hoppet är det sista som överger en sann racer. MVH Tommy _________________ Tommy Karlsson |
Lagt en blänkare på hondaklubben?
Kolla med ordförande i hondaklubben, anno. Kanske Asse i Karlstad. _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1184 besök totalt |