Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
4112 besök totalt |
2014-09-21 BMW Sport Club på Kinnekulle - Anmälan öppen
21 september smäller det igen då BMW Sport Club arrangerar årets 5e banträff och andra gången i år på Kinnekulle. Nya asfalten gjorde succé i våras och vi får hoppas att greppet och "Hollywoodskriken"från däcken är kvar. Anmälan till BMW Cup och gatbilskörning med TA finns uppe på www.bmwsc.com! ![]() Cupens Olof har utlyst grillning i depån där det verkar finnas utrymme för någon stackars hungrig gatbilsförare också?! Flera bor väl som vanligt på Hotell Gustaf i Götene och jag själv kommer förmodligen att husera med ett par klubbvänner på Äventyrsgården i Källby. Utförlig information om BMW Sport Club och dess körningar hittar ni på www.bmwsc.com. Kortfattat är det SBF Racing licens, medlemsskap i BMW Sport Club eller Audi Club Sport samt skattad och godkänt besiktad gatbil av märkena BMW eller Audi som gäller. Gatbilskörning varvas med BMW Cup.[/url] _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
||||
|
||||
Re:
Endast för medlemmar.. och med SBF-licens.. läs gärna mer information på BMWsc.com. (och byt miatan mot en BMW (eller Audi) så ses vi i en depå snart 😊). |
||||
Re:
Jo, det brukar "vi" nog men jag drog en fuling för att kanske några nya skulle hitta "oss"! Varför gömma vår klubb och våra aktiviteter?! _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
||||
Re:
Bra med en "liten fuling" ibland. Toppen om vi får några fler även om vi brukar ha hyggligt med bilar på träffarna. Hoppas bara att medlemmarna hittar tråden nu men vi får ju mail också så det löser väl sig oavsett ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||
Re:
![]() |
||||
fy fan vad jag hatar mitt schema på jobbet
![]() aja får följa era bravader i amigoo live ![]() |
||||
Re: 2014-09-21 BMW Sport Club på Kinnekulle - Anmälan öppen
Inbjudan var för ALLA och inte bara till cuppen! -synd om det tolkades så! Välkomna ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Jag kommer också!
Kör upp yill Skövde på lördag em och bor på Quality hotell Prisma. Nån annan som kommer att vara i Skövde-trakten? Kommer det föresten just några gatbilar till den a träffen? Det verkar lite avslaget (jämförelsevis) här på rejsa inför den a tffen... _________________ Vincent Pihlström BMW M3 E46 04 flyttsak |
||||
Re:
jepp det blir blandat. BMW SC medlemmarna fokuserar på bilen och träffen före att hänga på forum ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Utmärkt!
Fast du menar väl att man polerar sina växellådor och kromaterar sina skruvar?! ;-) Skämt åsido så menade jag att det har brukat vara mer diskussion här på rejsa inför bmwsc's träffar. Kanske det betyder lågt deltagande på kullen? _________________ Vincent Pihlström BMW M3 E46 04 flyttsak |
||||
Kinnekulle kommer bli hur grymt som helst! Hoppas alla som inte var med i våras kommer för "Kullen" är som en ny upplevelse med nya asfalten.
För egen del så är det stress att få på rätt grejer på bilen i tid. Nya beläggen hittade hem igår så åker förhoppningsvis på innan avfärd i morgon. Ses i depån alla glada! ![]() _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
||||
Re:
![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
Jag ska ut och montera på nya Carbotechs i fram nu... ses ikväll? Hotell Gustaf? ![]() _________________ Erik Axzell BMW M2 Competition F87 Manual Long Beach Blue -19 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
4112 besök totalt |