Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14 >> 1 besök senaste veckan (93985 totalt) |
Re:
Lycka till ! ![]() Ps jag har några slicks som tagit pole 2 ggr i bmw cup DS. fst dom är värda sin vikt i guld! _________________ Ulf Sanden |
||
Re:
![]() Det är ju köra man vill göra. Kul att du kommer till start. ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||
Tack för alla positiva kommentarer!
![]() Har dock inga förhoppningar om framskjutna placeringar. Har aldrig kört en bil med mer än 200 hk på bana och har aldrig kört slicks så det är lite nytt att lära, men kul skall det bli! ![]() _________________ Rikard Ahlin |
||
Re:
Hur svårt kan det vara ![]() Enda skillnaden är att det går fortare rakt fram & i kurvorna ![]() ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||
Dåligt med updates men det går sakta framåt. Tanken var att bygga racebil efter att garaget var färdigt men nu blev det tvärtom vilket ställer till planeringen litegrann. Att gå loss med vinkelslip och slägga ute i carporten sent på kvällarna i ett villaområde uppskattas knappast..
Karvat burrör större delen av dagen (helvete vad tråkigt det är ![]() ![]() Hur löser man enklast huvlås på en original baklucka? ![]() Köpte bättre beg Michelin regndäck och slicks idag 24/61-17. Tacksam för hjälp med vettiga hjulvinklar (att utgå från) samt vad som är vettigt däcktryck och arbetstemp. S9B vill jag minnas att gummiblandningen hette, vad det nu innebär? PM funkar för den som vill dela med sig av kunskap men vara anonym eller lite hemlig. ![]() Kommer få två set R-däck över om nån är intresserad: 4 väldigt fina Toyo R888 225/45-17 och 4 hårda Kumho V70 235/40-17, 2 st nya och två halvslitna. Ni som läser här får en chans att klippa dem innan de annonseras ut. ![]() _________________ Rikard Ahlin |
||
Re:
Du kanske fattar vad jag menar. |
||
Jag längtar duktigt efter att krypa runt i din bil och svetsa rör
![]() Säg till ett par dagar innan, måste fylla på gas till svetsen... Precis som Niklas tipsade om så funkar dessa grymt bra: http://rallyshop.se/produkt/Fjaderla _________________ Patrik Skoog |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14 >> 1 besök senaste veckan (93985 totalt) |