Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1126 besök totalt |
Svetsning erbjudes
Hej. (Vet inte riktigt vart jag skulle posta) Tänkte kolla om det kan finnas något intresse av att erbjuda mig att svetsa något till er som ni vill ska göras av en som kan lämna garantier? Kan vara precis vad som helst, alla material (inte alu) och precis efter önskemål, funktion och hållfasthet. Har ett litet garage på centrala hisingen i göteborg och en kvalitet svets en kemppi, kommer bara erbjuda mig att TIG svetsa. Tanken är väl att detta ska göra som hobby och då jag kanske kan klämma in nån timme i veckan eller på helgen när jag är ledig! Mänskliga priser för licenssvetsning. Jag hållt på med licenssvets i lite över 10år har jobbat inom olje- och gas, kärnkraft och nu dom senaste 3 åren inom pappers industin=pannsvetsning. Nu på verkstad hos Valmet Power fd Metso power där allt man svetsar granskas med ultraljud, röntgen eller till viss del pt-spray av inspecta. Jag har 17 aktiva licenser och täcker i stort sätt alla klasser och dom flesta materialklasser. Är utbildad IWS. Tror ni att det kan vara ett intresse av detta? Hur tycker ni jag ska göra för att nå ut med mina tjänster på bästa/smartast sätt? Tacksam för tankar och idèer! Mvh/KriAgr _________________ Kribban Agr |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1126 besök totalt |