Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 10886 besök totalt |
Apropå prisvärda bilar.
Är inte 199.000:- väldigt lite för allt som sitter på 130ín Äller missar jag något med annonsen ? _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
Jo, jag tycker också den verkar vettig. Lite förvånande att den fortfarande finns kvar. För den som är intesserad kan det kanske vara läge att bjuda 175' och se vad de säger?
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
_________________ Erik Axzell BMW M2 Competition F87 Manual Long Beach Blue -19 |
||||||
Re:
Den är cool ![]() ...men tyvärr har de strul med automatlådan så köp en manuell ![]() Det lite tråkiga är att så nya bilar blir så tunga. Detta kompenceras med större bromsar/motorer/däck för att det skall gå snabbt nog. Ta M3 GT 4, över 1500 kg startvikt. Det behövs V8:a och 300 slicks för att åka 1:02 tider på Knutan. Något du gör med en lätt E36:a med 370 hk S54. Men jag håller med dig att både M235 och GT 4 är fina byggen! _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
Tror att M235ir bara finns med automat..? Köp min billiga E46:a annars, sätt i bur och huvudströmbrytare.. allt annat är klart, tror inte det kan bli mer racerbil för pengarna än så.. ![]() |
||||||
Re:
Den där är väl ändå inte tillåten i BMW cup trots att den faktiskt är i stort sett standard i drivlina _________________ Anders Eriksson BMW X4 M40d BMW 130i loaded BMW M4 GTS |
||||||
Re:
Med dagens reglemente nej, men det är snart dax för en ny reglementesperiod och då är det väl dags att titta närmre på turbomaskinerna med högre volym. (Högst personlig åsikt) _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
Låter spännande. Det är ändå över ett års leveranstid på M235racing så det kanske passar bra ![]() _________________ Anders Eriksson BMW X4 M40d BMW 130i loaded BMW M4 GTS |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 10886 besök totalt |