| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES:SÅLDA, Glasfiberstolar till typ 7:a (Smala) SÅLDA !
|
3174 besök totalt |
|
Hej !
Säljer nu ett par nya och oanvända Glasfiberstolar med justerbara underreden och kantlister. Köpta från Kitcardirekt.co.uk. Passade tyvärr inte i min 7:a då dom är för breda Dom är 39,5cm på bredaste stället, ca 20cm från botten. Enl uppgift skulle dom ha varit 38,1cm som bredast
Pris: 3000:- (vilket är ca 2500:- billigare än vad dom kostade med allt)
/// Roffa. 070-5298447 _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
Re: stolar
Har ingen aning om längden, för jag är bara 1,75. Men finns ingen anledning att du inte skulle få plats, gäller väl bara att få dom tillräckligt långt bak? Med din vikt så är du nog inte större än att dom passar perfekt, jag väger ca 80kg och för mig är dom nästan lite stora
/// Rolf _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
Re:
Dom kan definitivt stå fritt, är lika stabila som en " vanlig " stol, bara inte klädd _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
![]() |
SÄLJES
|
3174 besök totalt |