Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 60, 61, 62 16 besök senaste veckan (305813 totalt) |
Re:
+1 ![]() Kul med filmklippet ![]() _________________ Erik Fornå BMW M3 E46 2003 (SÅLD) |
||||||||
_________________ ![]() |
||||||||
Re:
Är den såld än då?' ![]() Du får skaffa ett tredje och fjärde jobb och behålla åket ![]() _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||||
Re:
Förra måndan var det hejdå bilen, tack för en massa skoj körning under de här åren, hejdå... CSLen är verkligen en kalasbil, en upplevelse att köra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||||
Re:
Ah, den är jobbigare, men har du inga leads på nya jobb? _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||||
|
||||||||
Re:
Du får ta och sätta dig i passagerarstolen som instruktör tills det blir dags för ett nytt vrålåk. Sedan skulle jag bli förvånad om ingen vill att du ska ratta runt deras vrålåk för utvärdering "á la Thomé-stajl" ![]() Om du gillar motoreffekt och driftvinkel så har du en 1M att köra på Mantorp i maj ![]() Vi är ett gäng från Stockholm som åker till varje banträff så att ta sig till och från är inget problem. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||
Re:
Du är välkommen att instruera mig från förarstolen i min bil ![]() Skulle vara skoj och se vad hon kan göra med en duktig förare bakom spakarna ![]() |
||||||||
Re:
Hur såg ratten ut nu när du sålde bilen, såg den fortfarande fin ut? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||
Re:
Såg helt ny ut men om man var kinkig så kunde man känna antydningar till små små noppor där man normalt håller i ratten. Det är ett standardknep att raka av noppor på alcantara, jag använde en sån där liten batteridriven noppor-på-tröja borttagare. Funka kanon på stolar o så också _________________ ![]() |
||||||||
Re:
Kommer du ihåg ungefär hur mycket det gick på totalt inkl frakt? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||
Re:
Den här killen har jag och en kompis använt. Resultatet är klockrent! http://www.ebay.com/usr/ledermanz?_t Om länken inte fungerar så är hans användarnamn: ledermanz _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||||
_________________ Mikael Persson M3 E46 Competition 2006 |
||||||||
Re:
Fast CSL:en är exporterad nu, "En svart bil av årsmodell 2003 som är exporterad från Sverige 2019-02-26". ![]() _________________ André Westersund Instagram: Andre_Westersund & Westersund_Motorsport BMW M2 LCI, BMW Z4 MC, BMW E46 M3, BMW Z3 Coupe, BMW E34 M5, BMW E28 M535i... |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 60, 61, 62 16 besök senaste veckan (305813 totalt) |