| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
En ny ratt...Vilken????
|
3263 besök totalt |
|
Ni som beställt saker från act-labs har troligtvis fått mail från webhallen där det tydligen var många som beställt ifrån. De ska sluta sälja de eftersom deras leverantör inte tar in dem till sverige längre.
Jag hade väntat i 3 månader efter jag betällt dem när jag fick beskedet.
Hur som hellst, vet någon här om det fortfarande finns någon som säljer växelspaken och pedalerna i sverige eller om man måste betälla från amerikat om man vill ha den? _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
|
Barneby:tyvärr har jag inte en aning men fy f*n så dåligt av dom att inte kunna meddela snabbare!!!Du har mitt medlidande!!!
|
||
|
http://www.netvaruhuset.com/ verkar som om dom har denna ratt, pedaler och växelspak hemma för leverans.
Kolla under "Modem, övrigt" där ligger dom. _________________ /Anton Lillsund |
||
|
Act Labs har dessvärre slutat tillverka Force RS
Främst pga tillverkningskostnad, men även eftersom det är en 5 år gammal design.
Växelspakarna och 3-pedalssatsen ska dock tydligen fortfarande tillverkas, men kan kanske vara svåra att få tag på ändå? Brorsan jobbar på (fd...) svenska importören för dessa rattar, och de är tydligen i princip omöjliga i att få tag i. De hade ett restlager på G, men det sket sig tyvärr. Ev. kan det gå att skaka fram ett par enstaka rattar till, och ett gäng växelspakar. Dock osäkert exakt vad det rör sig om för prylar. Edit: Just det, netvaruhuset köper in sina från det här stället också, så har de inga hemma på sitt egna lager lär de tyvärr inte få tag på några... _________________ Ragnar Burenius
|
||
Svårt att säga att ALLA stora kedjor har Gtek som leverantör (Gtek höll förövrigt i Gamegear på Fragzone, minns inte om de gör det längre), men det är mycket troligt. Netverkshuset har det iaf. Actlabs grejjor finns inte leverantörens sortiment längre... dock hade de tydligen <10 växelspakar liggande, samt två Force-RS-lådor med okänt innehåll. Vet inte riktigt vad det var för något, kan kanske vara äldre varianter etc. _________________ Ragnar Burenius
|
||
|
Ratt
Hej. Jag undrar om det är någon som har Logitechs FF Ratt http://www.datorbutiken.com/se/defau är den bra ? |
||
|
Re: Ratt
Tror jag säkert "Nypan"
_________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||
![]() |
Racingsimulatorer
En ny ratt...Vilken????
|
3263 besök totalt |