| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR/SLC 8H LAN-Challenge
|
2 besök senaste veckan (10983 totalt) |
|
Ja det lutar åt att det inte blir Anderstorp för min del för det är ju ganska långt att åka själv.Får se om det blir Morgongåva för mig
|
|
Jag vet inte riktigt om jag åker från Örebro eller om jag åker från Kalmar. Det vet jag först i slutet av augusti. Åker jag från Örebro kan vi samåka Schumi.
22 dagar kvar till Nurburgring!!!
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Tyvärr måste jag bestämma mig innan dess p.g.a antingen husvagnslånande eller hotell och så ska blivande frugan följa med så vi får nog inrikta oss på Morgongåva men när det blir ett LAN närmre Ö-o så ska vi nog se till att det blir gasa av
|
|
Tja!
Vill anmäla mitt intresse i förtid! Är simnörd (även om jag inte har hunnit med så mycket sen racesäsongen börjat). Jag har iaf ett lag som säkerligen vill vara med och sopa runt Anderstorp i åtta timmar!! GRYM IDÉ! Lycka till! /@lx Danielsson _________________ Alx Danielsson |
|
Tjena Alx!
Dig har man inte sett sedan de första racen i Sim-challenge! Antar att du har haft fullt upp med de riktiga sakerna
Själv kanske man ska överväga att komma med trotts allt, nu när det tycks bli finfint motstånd! _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
![]() |
Racingsimulatorer
GTR/SLC 8H LAN-Challenge
|
2 besök senaste veckan (10983 totalt) |