Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6219 besök totalt |
|
||||||
![]() Den håller ju i alla fall rätt spår... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
_________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Sådär ja, tillbaka på webben efter flytten ...
Förbannade BBB att strula med flytten ... Jag får ju ABSTINENS UTAN INTERNET!!! Men nu är ordningen återställd ... Jag har en del problem att ta itu med innan jag kan åka till Gelleråsen ... - Jag måste fixa ett underrede till min Recarostol. - Jag måste fixa ett mysigt litet oljeläckage, nånstans i oljefilterhållaren (till oljekyl osv) *sucka* - Jag ska installera VDo oljetempmätare, men det blir enkelt ... - Jag måste byta das verdammte fläktrem. Hur FAN tänkte BMW när de konstruerade detta? *sucka igen* och köpa nytt tanklock ![]() _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||||
![]() Snygg bild du har i din signatur förresten. ![]() ![]() ![]() _________________ Henrik Andersson ![]() |
||||||
Har nu laddat upp inför Gelleråsen med nya belägg, det blev till slut Pagid Blå belägg, ska väl fungera riktigt bra !?
I övrigt blev jag mycket glatt överaskad när jag pratade med Länsförsäkringar och fick reda på att min ordinarie försäkring tills vidare gäller som vanligt under välorganiserade banmöten, där ej gemensamma starter eller tävlingskörning förekommer !! Ämnet är uppe under diskution och förändringar kan komma att genomföras, men tills vidare gäller alltså försäkringen som vanligt ! ![]() ![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||
Nån i SC-styrelsen:
Jag har inte fått mitt medlemskort för 2004 än. Jag betalade avgiften på plats på Knutstorp i april. Kan det ställa till problem på Gelleråsen? _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
Samuel, tag direktkontakt med sekreteraren. Det brukar inte något större problem om man vet om det i förväg, då kan man rent av ibland kunna/hinna skriva ut och ta med kortet till träffen och lämna över det där.
Nej, jag sitter inte längre i styrelsen. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||||
Tack för snabbt svar ![]() Sekreterare är Daniel Gudmundsson enl hemsidan. Daniel, ser du detta vet du vad jag vill! Jag mailar honom också. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
Jag har medlemskorten med mig till Gelleråsen. Det gäller även för er som betalt in de senaste veckorna.
Skulle ni inte komma så skickas korten ut efter träffen. Daniel Gudmundsson Sekreterare BMWSC _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||
Daniel, tar du med min streamer och klubbsköldarna också?
Hade ju hoppats på att få dem innan, men nu blev det inte så ![]() Jag HOPPAS att jag kan få bukt med mitt lilla oljeläckage innan söndagen, annars blir jag hemma ![]() Sen hoppas jag även att jag antingen hittar en eller två M-sportstolar billigt, eller att jag lyckas klåpa ihop nåt av Recaro+universalunderrede ... Det var lite halkigt på licenskursen i originalstilen ![]() Har du nån stol i närheten av Eskilstuna, eller rent av kan ta med den till Karlskoga? Ring mig, 073-908 65 96 ... Vad termen "billigt" innebär kan vi diskutera ![]() _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||||
På gelleråsen handlar det inte om att försöka hålla spåret med sin E30, utan om att försöka hålla sig i stolen ![]() Sen att min skalle inte får plats i bilen när ja har hjälmen på innebär att man måste fälla bak rygstödet endel... Det gör juh ännu större under för sittafastkänslan när man knallar ut på banan i liggandes raggar-manéer ![]() |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6219 besök totalt |