Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1 besök senaste veckan (2785 totalt) |
Garage i Malmö uthyres
Är du i behov av garageplats? Just nu skapas det ett entusiastfordonsgarage i markplan i Malmö, det är på ca 1000 kvm och kommer att inneha 22-23 platser (Ca 30 bilar). Här kommer Amerikanska muskelbilar stå tillsammans med Italienska fullblod och Tyska prestandavagnar samt Engelska klassiker och Japanska sportbilar, en härlig blandning med andra ord... det finns både uppställningsplatser och mekplatser, alla i olika storleksordning och pris. Garaget är på inhägnat område 5 minuter från city, larmat med uppkoppling till larmcentral (personliga larmkoder), kameraövervakat, spärrat nyckelsystem m.m. för ökad säkerhet. Du har fri tillgång till garaget dygnet runt, 365 dgr om året. Här finns billyft, tryckluft, eluttag på varje plats, fikarum, tvättställ, dusch och wc. El och värme ingår i hyran och som sagt det ligger i markplan så inga översvämningar här... Är du intresserad skriv och berätta vad du har för fordon samt ditt behov (mekplats/uppställningsplats) samt ditt telefonnr, du når oss på: daytona.no1@gmail.com PS: Endast ett fåtal platser kvar... Väl mött Jonas Sundberg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Jonas Sundberg |
||
en tanke bara
När man lägger ut annonser på hobbygarage här ska man nog vara försiktig med att visa vad som finns inne i det. Hade jag varit ägare till någon av dessa ferraris hade jag nog inte uppskattat att visa andra vart och var man finns. Enkelt sätt är att spela intreserad få en visning se lokalen inifrån och sedan bryta sig in. Jag kanske trampar någon på tårna men som ägare till ett större garage med inbrott kan jag av erfarenhet berätta att det inte är så kul. Varken för mig eller för mina hyresgäster. Givetvis tar jag bort detta inslag om det retar någon. martin _________________ Martin Fridholm - |
||
Re: en tanke bara
Hejsan Martin och tack för dina kloka synpunkter... Som så ofta när någon publicerar något så finns det alltid någon som anser sig vara smartare eller bättre vetande och att publicisten inte har tänkt igenom vad han eller hon gjort. För din information kan jag berätta: Samtliga bilägare i garaget har självklart blivit tillfrågade om detta är ok att publicera bilder av deras fordon. Som du kanske noterat Martin så är samtliga regnr suddade. Samtliga bilder är "avkodade" med den digitala information som finns i en digital bild (vart bilden togs samt när). Vi har också ett tillvägagångssätt innan vi träffar våra potentiella hyresgäster innan vi visar upp garaget som jag av säkerhetsskäl inte kan gå in på här, men vi är medvetna. Så hoppas jag du förstår. Vi har för övrigt också säkrat fastigheten efter konstens alla regler (visst, det ger inga 100% garantier men var finns det? Just det, ingenstans.). Vi har gjort detta sedan 1995 så en viss rutin och kunskap finns, och vi har aldrig haft inbrott! Väldigt tråkigt att du och dina hyresgäster råkat ut för det och jag kan bara beklaga. Det ska ej förringas att hyresgästen också har ett ansvar när denne ex ska parkera sitt entusiastfordon och att denne då inte är förföljd eller att det står suspekta och söker information i närheten, då kan det vara bättre att köra ett eller två varv till... Så allt ansvar för ev inbrott ligger inte hos fastighetsägaren eller dig som uthyrare. Väl mött Jonas _________________ Jonas Sundberg |
||
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1 besök senaste veckan (2785 totalt) |