Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
FÖRSÄKRINGSFRÅGOR! (splitt från Knutan aug BMWCS inställt)
<<   1, 2, 3, 4
8076 besök totalt
höfläkt

Här sen Nov 2002

Pär Hansson skrev:
höfläkt skrev:
...................
BMWSC om någon klubb, verkar ha aktualliserat detta och diskuterar detta öppet, vilka andra klubbar gör det..
Jo, BMWSC känns verkligen vettiga att "ta rygg på" för oss som är lite nyare i gemet. thumbs up Sen om man hade mer koll så finns säkert mkt erfarenhet i tex PCS-R och CAR också.

"Banklubbar i samarbete" hoppas jag också ska ge en hel del. Det kanske verkar smått anarkistiskt att börja samla sig runt gemensamma frågor på ett internet-forum, men jag personligen tror att det är så det ska gå till, att informella sammanslutningar bildas runt frågor man tycker är viktiga och detta på ett ganska spontant sätt, vilket internet medger. Att formalisera saker med föreningsbildande e.dyl. tillför egentligen ingen kvalitet i processen, det är sånt som kan bli nödvändigt först om man börjar göra åtaganden.

BMWSC diskuterar öppet. PCS inte.

Tyresö
Här sen Feb 2003

Sorry har varit borta ett tag från dialogen pga lite jobb i landet där Jaguar byggs.

Betr "Banklubbar i samarbete": okki, då är jag med, blev rätt orolig som SBF ansluten raceråkare, då jag fick intrycket att det var något som det gavs intryck av vara en officiell samanslutning.

Ledsen Magnus, men på sistone har jag inte varit så nogrann med att följa upp min mailbox, såg först nu min inbjudan till det forumet. Tackar ödmjukast!

Betr. min fyrkantighet i ämnet så bottnar den inte i någon avig inställning till BMW sport Club, (även om nu 02 är den sita riktiga BMW enligt min relion..)
Däremot blev jag orolig för den "högröstade" attityden jag tyckte mig se här på forumet i försäkrignsfrågan. Kanske fel uppfattat av mig, i så fall en oförbehållsam ursäkt!

Men jag vill nog trots allt ge tips om att frågan som inte saknar allvar, bör lösas den formella vägen, om det är korrigering av läget som avses. (annars duger väl i-net som allmänt protestforum)
om det upplves att detta inte är framkomligt, är det nog ändå en fråga för RF.
Men mina erfarenheter av SBF lutar inte åt det. Är det svårt att komma till tals, hjälper jag gärna till med rätt kontakter!

Keep on racing!

Citera
Allmänt banåkaforum
FÖRSÄKRINGSFRÅGOR! (splitt från Knutan aug BMWCS inställt)
<<   1, 2, 3, 4
8076 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande