Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 24609 besök totalt |
Känns tungt att plocka bort dom raka Cargraphic-rören och montera dit en stor och tung ljuddämpare men så får det bli. Har fått informationen att bilen mappades hos RS tuning med orginal mittendämparen monterad så detta kommer funka fint. Frågan ör om den blir tyst nog?
![]() ![]() _________________ Mattias Claus - Autorismo |
||||||||
Re:
Ungefär som min M3'a då. Tänkte testa insatser i ändrören och hoppas det blåser åt rätt håll under sommaren ![]() _________________ Mattias Claus - Autorismo |
||||||||
Re:
Haha vem gör inte det? ![]() _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||||||
Re:
De funkar på org bilar kan bli tufft på din bil det är bara å testa Ja har testat dom -3-5 DB _________________ Robin Friberg Porsche 997 GT3 RS 4.1 PCS 12500 |
||||||||
Nu är det klart att 2/3 delar av Teamsenapochketchup kommer åka Timeattacknu serien denna säsong. Porschen kvalar in i klassen Pro Street där konkurrensen är stenhård. Man kanske ska damma av gamla M3'an istället för att kunna åka klassen under
![]() Oavsett vilken bil det blir så är körsuget enormt ![]() _________________ Mattias Claus - Autorismo |
||||||||
Re:
Jag har lösningen hur du för 50k gör den till en vinnar bil ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Re:
Öhlins? ![]() _________________ Mattias Claus - Autorismo |
||||||||
|
||||||||
Re:
Inte bara ![]() ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Re:
Bring it on ![]() Hur står sig orginal H&R chassit med PASM mot Öhlins R&T som jag antar att du tänker på? _________________ Mattias Claus - Autorismo |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 24609 besök totalt |