Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1651 totalt) |
Bankarta?
Hej! Finns det någonstans en karta över vart alla banor ligger i vårat avlånga land? Gärna något google mapsfierat så man kan söka avstånd etc. Tanken är att köra någon prova på träff i höst och vill veta vart alla ligger så man kan planera sträckan på bästa sätt. /R _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
Re: Bankarta?
Börja här: https://rejsa.nu/bana_lista.asp . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
Kollade men missade totalt Thumbsen med kartbilderna, tack! EDIT: dock inte så komplett som jag ville ha men får väl lägga in allt manuellt i GM. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
I listan med banor så klicka på "GPS" knappen så hamnar du direkt i googlemaps... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
I min bortskämda värld vill jag få upp en sverigekarta med alla positioner utmärkta och där jag kan skriva in min adress och få avståndet till samtliga ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
_________________ ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1651 totalt) |