Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 25, 26, 27 >> 3 besök senaste veckan (194371 totalt) |
Re:
Du kanske behöver met däck till din effektmonster. Jag har 225 breda till 190hk Sen tycker jag att mycket attack belönas på GR, före perfekt spårval. _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Aldrig sett dig/bilen live, men läst mycket om den här på rejsa.
Trist med bilen och hoppas bara du är ok. Bara göra som dem säger och bita i det sura äpplet och skaffa en ny rejser, står ju i filmen att det var din första racecar, så nästa måste ju komma då ![]() _________________ Matthias Karlsson |
||
Hämtade bilen från Piteå, på Alla Helgona, och den har stått hos min kompis över vintern, där den blev rekondad.
Den är i fantastiskt gott skick. Börjar bli svårt att få tag dessa nu. ![]() ![]() 860 km blev det att köra hem den. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Körde hem den, nu i Onsdags. Det känns bra nu. Jag känner mig "hel". ![]() _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
||
Jösses vad trist
![]() ![]() ![]() Lycka till med det nya bygget ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
Tråkigt att bilen gick sönder,men det viktigaste är att du klarade dej
![]() ![]() Kul att se att nya rejsern är på G ![]() ![]() Jobba på nu så det blir klar till sommaren ![]() ![]() _________________ Anders Gustavsson |
||
|
||
Det är alltid tråkigt när sällskap under lång tid säger upp sig, men både tributefilmen och ersättaren tyder på att du hanterar det på bästa vis (ignorerar rationella signaler och fortsätter med hobbyn)
![]() Just det stället på Kullen tror jag har skrotat flest bilar i de körningar jag varit inblandad i, klar fler än "under bron", "ut på rakan" eller TV-krönet. Det finns ju inte mycket gräs att hämta hem på. Klarade sig motorn OK? |
||
Tack alla för omtanken.
Har använt vintern för att komma över det som hände och det känns som att suget är tillbaka. Jag tror att motorn klarade sig. den gick efter smällen i alla fall. Grenröret gick det hål på, pgav frambalken trycktes in. Tråget trycktes också in, av vänster tractionbar, men det gick inte hål på den som tur var. --------------------------- Jag kommer att swapa till min gamla racemotor, efter Mantorp-träffen, och spara på denna originalmotor som knappt gått 15K mil. Kommer nog att stoppa i halvbur också. Har inte bestämt mig om jag vill ha helbur, vill inte sabba instrumentbrädan med dess luftkanaler. _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
||
Har du kört omkull med bilen?
Tråkigt isf men kul att du hittat en sån fin ny spätta. Om du vill köpa en reservdelsbil (Som är fullt fungerande i bra skick) så har min polare en (Som står parkerad hos mig) ![]() Spännande att följa nya bygget ![]() |
||
_________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 25, 26, 27 >> 3 besök senaste veckan (194371 totalt) |