Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1204 besök totalt |
Eftersom det är kul att det blir lite snack här i tjejforumet så ser jag gärna lite mellan fingrarna när det gäller raktframåkasnack.
Men bara så ingen missar det, Rejsa.nu handlar egentligen om att svänga med bilen osså ![]() ![]() Har du provat raktframrejs, varför inte testa lite banåka också! ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Jo, jag har förstått att forumet inte handlar om rakt fram. Men trodde att det var ok ändå. Vi har ju inte så himla mycket att prata om verkar det som....
![]() _________________ Jeanette Wallberg |
||
Jag tycker det är kul att vi blivit fler tjejer!
oavsett om man kör rakt fram eller ej, själv har jag inte testat rakt fram, men det är nog bara en tidsfråga. men om vi anordnar en konbane-träff så de som inte testat att svänga kan testa det med, då får vi kanske mer att prata om också. _________________ Helena Lindin ![]() |
||
Låter som en mkt. bra idé!! ![]() _________________ Ida Lalic 9-3 Aero |
||
Jag kan avslöja att det var förvånansvärt många från rejsa på tullinge, för att vara ett rakt framåt åka arangemang. Inga namn nämnda men jag kan nog räkna upp en hel del ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||
Wee!! Kan med nöje skriva ett icke "köraraktframinlägg"!Var på Gatbil,Norge på Rudskogen!! Det var så roooligt så! Mycket action såg jag - både bankörning och drifting. Nu blir man ju absolut sugen på att testa bana!
_________________ Ida Lalic 9-3 Aero |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1204 besök totalt |