Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 46, 47, 48 >> 21 besök idag (839884 totalt) |
Re:
Du är välkommen. På måndag bär det av till bromsning och mappning ![]() /Z _________________ Johan Zackrisson Lotus (Jotuz) Exige V10 GTR M3 E30 V10 såld |
||
Hej.
Ytterligare några bitar på plats samt så har jag byggt en förstärkningsram till bakvagnen som också fungerar som fäste till golvet och diffusorn. Lite smutsig på bilderna men tvätt är inte prioriterat just nu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Z _________________ Johan Zackrisson Lotus (Jotuz) Exige V10 GTR M3 E30 V10 såld |
||
Re:
Jodå det gick bra ![]() ![]() /Z _________________ Johan Zackrisson Lotus (Jotuz) Exige V10 GTR M3 E30 V10 såld |
||
Då så.....
Hej. Nu är bilen i princip klar förutom gallret runt utblåsen, men nu är det dags att prova bilen så det får monteras nästa gång bakre skalet är demonterat. ![]() Buren har fått islagsskydd som jag klätt med typ Alcantara. ![]() Innerskärmarna breddade. ![]() Nummerskyltshållare och diffusor klara, lackade och monterade. Å så blev det såhär ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Med vänlig hälsning Johan _________________ Johan Zackrisson Lotus (Jotuz) Exige V10 GTR M3 E30 V10 såld |
||
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
Men.. slängde du bygget och köpte en ny Exige? Jag har ärligt talat svårt att inte se en originalbil på bilderna, fast skillnaden är att den är snygg på dina bilder, och den ser lite knubbig ut på alla andra bilder...
Sjukt imponerad över hur du fått till detta! EDIT: fel bilmodell ju.. skrev Elise, menade såklart Exige _________________ Stillastående: Porsche 928 "927'an" Också stillastående: JVD Shrike 62 /Johan Jaurelius |
||
Fantastiskt!
Kommer inte på så mycket annat... Mycket imponerande! Med denna kommer du göra väldigt många dyra sportbilar förvånade i trafiken ![]() ![]() |
||
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
Stiligt!! Grymt jobbat Johan. Jag ser fram emot att bli omåkt, frånåkt och dränkt i gott v10-ljud nån dag!
F. _________________ Fredrik Rhodin Porsche 944 Bieber Cabrio Jensen Interceptor MK III Porsche 996 Targa Camaro 68 BMW E30 V8 Porsche 944 Turbo Tigercat Super7 |
||
Stiligt. Blev ju riktigt bra med karossen, ser riktigt orginal ut vilket är positivt.
![]() Vore riktigt kul att se bilder på din bil mot Ragnars Exige som är i snarlik färg men orginaproptioner. _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||
Re:
Den är så läcker ![]() ![]()
Det hoppas vi! _________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 ![]() |
||
Re:
Tackar ![]() Mvh Johan _________________ Johan Zackrisson Lotus (Jotuz) Exige V10 GTR M3 E30 V10 såld |
||
Re:
Tackar, jodå det kommer aerokit, men troligen inte förrän till vintern eller i bästa fall senare i sommar. Mvh Johan _________________ Johan Zackrisson Lotus (Jotuz) Exige V10 GTR M3 E30 V10 såld |
||
Re:
Hej. Japp den kommer i princip garanterat vara där ![]() Mvh Johan _________________ Johan Zackrisson Lotus (Jotuz) Exige V10 GTR M3 E30 V10 såld |
||
|
||
Re:
Ja det var tanken från början ett bara ett tränat Lotus öga skulle se skillnaden, kanske blev det för diskret men det är nog så jag vill ha det ändå. Tackar. Mvh Johan _________________ Johan Zackrisson Lotus (Jotuz) Exige V10 GTR M3 E30 V10 såld |
||
Re:
Ja det får vi hoppas ![]() Mvh Johan _________________ Johan Zackrisson Lotus (Jotuz) Exige V10 GTR M3 E30 V10 såld |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 46, 47, 48 >> 21 besök idag (839884 totalt) |