Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2450 besök totalt |
Gatbilskörning BMW SC Kinnekulle 25 april - Anmälan öppen
Japp, då var man anmäld till årets första körning ![]() Skynda er in och anmäl er! ![]() Bara att försöka få bilen helt i ordning också... ![]() Men jag tänkte anmäla mig till Mantorp med, såg att den fanns på sidan, men där står fel i anmälan: När man klickar på Mantorp Park 24 Maj så står det 2015-05-24 Kinnekulle: ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
Då var man anmäld till sitt första banmöte med BMWsc, ser fram emot det!!
![]() Anmält mig både till Gatbilskörning och Time attacken ![]() _________________ Gabriel Wendel M2F87 - 2018 M3E36 - 7.42BTG M3E46 - 7.34BTG Vinnare Nordic Time Attack CC 2015 |
Anmäld till båda träffarna! =)
Ny uppsättning R-däck har anlänt från demon tweeks. Det blev Kumho V70A Hard compound denna gången (körde medium förra året) 265/35/18" Nu återstår det att göra mindre småfix med bilen och byta så man har fräsha belägg fram. _________________ Erik Axzell BMW M2 Competition F87 Manual Long Beach Blue -19 |
Anmäld till både Kullen och Mantorp.
Blir nog en anmälan till Time Attack också, men jag tyckte formuläret såg gammalt ut ännu? ![]() Ska bli skoj! Men det återstår oroväckande mycket ![]() _________________ Mikael Johnsson BMW 335i E90 (N54) Alpinweiss 3 |
Anmäld. Ska bli riktigt kul att få rasta bilen igen efter en lång vinter.
Bokat in mig för boende på Äventyrsgården Källby (http://www.aventyrsgarden-kallby.se/) som ett alternativ till Hotell Gustaf i Götene. Lite hålltider från hemsidan: BMWSC banträff på Kinnekulle ring - Lördagen den 25:a April 2015 0815-0915 Incheckning och besiktning Gatbilar 0940-1010 Förarmöte Gatbilar 1020-1200 Bankörning Gatbilar 1230-1300 Time Attack deltävling 1300-1430 Gatbilskörning 1500-1630 Gatbilskörning _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
Det närmar sig..
Har sett lite skakigt ut med vädret men det går mot torra prognoser. Håller det sig bara torrt kan det nog bli en riktigt snabb dag på Kullen. Lite kyligt i depån men man får väl hålla sig varm med att byta däck, justera däckstryck och annat skoj! ![]() ![]() ![]() _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2450 besök totalt |