Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
895 besök totalt |
2015-05-31 Norrlands Motorhelg för alla fordon
Krutcupen kommer kunna erbjuda alla i Norrland 3 datum att verkligen kunna få vrida ur motorerna och sätta dagens bästa varvtid. Arenan är Sundsvall Raceway första datum 31 Maj så oavsett bil . mc så kommer du få gasa Vi kommer även kunna köra ett 2 timmars uthållighetrace men enkla bilar läs mer på [url]www.krutcupen.se [/url] ![]() ![]() _________________ Hasse Söderström Krutcupens ordförande |
||
efter rakan
efter rakan har de ett perfekt område för Krutcupen evenemang med ett teknikst område med både skarpa och mjuka svängar Har tyvärr ingen bild på detta men kom upp den 31 Maj så prövar vi att göra ngt kul ihop mvh Hasse _________________ Hasse Söderström Krutcupens ordförande |
||
Re: efter rakan
Nu ligger ju Umeå 26mil norr om Sundsvall, om man ska vara petig... ![]() Edit: Skulle ju kunna vara intressant för mig, men jag skulle nog vilja ha mer info och en "banlayout" jag också! _________________ Roger Näslund Datsun 240Z -73 Blivande banbil Datsun 280ZX -80 Sommarbil Ford Probe GT -93 Såld |
||
30 Maj
30 maj kör vi 6 timmars race för att kora vilket team som är hårdast under ett långlopp alla regler finns på[url] www.krutcupen.se[/url] _________________ Hasse Söderström Krutcupens ordförande |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
895 besök totalt |