Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 16711 besök totalt |
Och 200 mellan Hochiechen och SX.
![]() Som jag förstått efter Chris Harris beskrivning så håller man sig under 200 innan den fartbegränsade zonen. Väl inne i zonen så trycker man in en knapp och kliver på fullt. Väl ute ur zonen så släpper man knappen och då går det fullt igen. Styrningen/strypningen sker mha av GPS. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re:
Såg lite blött ut borta vid Karusellen iaf. Tack för länkarna! Nu är helgen räddad ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Re:
Jag tog en middagspaus. Men det här är ju ett bra race tycker jag. Händelserikt, tätt & en bra sändning. Många har nog lördagsmys.. _________________ Jens Lanvin |
||||
Re:
Black Falcon, tappade vänster bakhjul efter Bergverk. _________________ Jens Lanvin |
||||
Re:
OK, tack! När jag bara såg bilarna jämte varandra på live-streamen så gissade jag att de inte hade något att göra med varandra för Falconen såg rätt oskadd ut och Porschen verkade ha kysst ett Armco rätt bra... _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Re:
Tipsar om en app som även funkar för VLN, men just nu då för 24H. Samma som används av race control under vln. https://itunes.apple.com/de/app/raci Sök på gpsauge i appstore. Heter racing app. Visar alla bilars position i realtid mm. _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||
Speed limits, fräscht o kul tycker jag.
Kollar genom obtainercars.com mellanhand men funkar bra. |
||||
Det är inte mycket förarna i de lägre klasserna ser, framförallt inte när GT3 bilarna kommer bakom
![]() Nu börjar den spännande mörkerkörningen på riktigt ![]() Lexusen och de bilarna som smällde innan när mörkret kom, vad hände egentligen? _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Här en FB länk till "RoryPenttinenMotorsport" som för tillfället kör bil 132 för "Hyundai Motor Deutschland".
Tyvärr har de kraschat i natt och reparerat i 7timmar men var ute på banan igen med helt OK tider det lite de hunnit köra hela varv utan gulflagg o dyl. ![]() https://www.facebook.com/RoryPenttin _________________ Mats Blomström <>-<>-<>-<>-<> BMW 320d touring -13 Porsche 944 -86 BMW 320iA Touring -95 Buell xb9r -03 Chimo Cobra ~82 Marin san rafael ~98 Fötter -70 |
||||
Audin kommer +1.15 på ett stint. Vilket innebär två pitstop till efter det som klara av just nu.
BMW:n ligger på ca samma vilket kanske innebär att den kklarar sig på bara två stop till totalt? Och därmed vinner, eller? (Om inget händer förstås) EDIT: Om BMW klarar 1tim15min mellan depåstoppen så har den bara ett stopp kvar att göra medan Audin måste göra två stopp. Det skulle innebära att BMWn får soppatorsk på mållinjen. Sedan skiljer det 1m45sek på dem så det går ju för Audin att köra in... Spännande!!! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 16711 besök totalt |