| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Cup Deltävling 3 & 4 Mantorp 23-24 Maj
|
<< 1, 2 6 besök senaste veckan (9610 totalt) |
|
Nu är vi redan inne på plats, men rätta mig om jag har fel, Men Bmw cup har väl alltid klassats som publikfri lokal tävling, där tävlingsmeriter inte räknas för uppklassning för licensen, och att inga avgifter för parkering eller inträde, program osv får tas, för då ska SBF ha en del av kakan,
Men detta kanske ni redan har löst med SBF, så att inte klubben råkar illa ut ? Gemensamma regler 3.7 Publikfri tävling Följande gäller för publikfri tävling: * Tävlingen får inte vara utannonserad. * * * Inträde, program och parkering får inte avgiftsbeläggas. Maximalt får 200 personer närvara vid tävling, utöver förare, anmälare, mekaniker och funktionärer, för att tävlingen ska få anses vara publikfri. Om fler än 200 personer enligt ovan närvarar vid tävlingen ska detta meddelas i tävlingsrapporten och en fyllnadsinbetalning ska göras av arrangören, så att hela tävlingsavgiften för publiktävling därmed erlagts. _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
|
Samtliga nödvändiga tillstånd finns enligt arrangör. Även detta år.
Ni som tidigare deltagit som förare, och som kommer att delta även i år på detta arrangemang borde känna till detta
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
Marcus, du som är VIP på BoS kan väl släppa in några av era bekanta (se till bara så de inte blir besvikna när de inser att du inte är med och kör i BMW Cup racet.. ) eller så värnar du om klubbens ekonomi och ser till att alla ska betala inträde så klubben kan betala SBF..
_________________ Johan Armskogh |
||||
|
Re:
Kan vara för att för första gången någonsin kommer Bmw Cup inte klassas som en lokal publikfri tävling, och där ska vi inte vara med
Tänker bara på klubben,
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
|
Re:
Bekanta kommer komma, Och tror nog att de är mer intresserade av min höger stol än Bmw cup racet, men ska försöka övertala dem att stanna kvar med mig och titta på er också
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
|
Re:
Misstänkte att det var så, därför skrev jag som jag gjorde Ses i helgen
_________________ Johan Armskogh |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Cup Deltävling 3 & 4 Mantorp 23-24 Maj
|
<< 1, 2 6 besök senaste veckan (9610 totalt) |