| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Onlineracing på rejsa.nu
|
1 besök senaste veckan (6386 totalt) |
|
Hehe,hade bara flyt i går...har aldrig kört Paul Rickard förut
hehe lilla luring det är inte så länge sedan du var jäkligt snabb på Paul Richard i något spel lol.Spelar ingen roll du var ju snabb även på hontapontakonta(Pergusa)Hat bana för mej,jag gillar inga flacka banor,det ska vara lite kuperat som Road Atlanta m,f,a.men alla kan ju inte gilla samma banor,bra med lite spridning på vad man gillar.Kan bli något till mg schumi _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
|
|
Blir ingen online racing i dag mitt på dan för vi kom nyss på att vi drar till Västerås och kollar Power Meet...tar med kameran och plåtar lite :attention Vi hörs till kvällen så kan vi gasa lite då.
|
|
Får se när vi kommer hem,först är det F1 och efter det ska vi till Finspång och fika
|
|
Det är väl mest ETCC,SCC och PTC som körs nu men även GTX gasas ibland och på denna länk hittar du det mesta: http://www.m4driving.sm/files/1457.h
|
|
Pontus skrev, Vilka modar ska jag ladda ner?
För att underlätta för nya o även gamla medlemmar på rejsa.nu ,att veta vilka Spel man ska ha, så vore Magnus förslag om en röstning på vilka modar som är bäst en bra hjälp,Det är väl bara att ta med dom som fins till F1C,så får vi se vilka som är populärast,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
Det finns en tråd om detta med omröstning under alla sticky trådar redan Kavic
.Har precis skrivit där.
|
|
Hehe...ok,blir det något online gasa i kväll???Är riktigt sugen på lite drag i dag!!!
|
|
Ska käka och dra i väg till affären så vi 19.30-20.00 blir det men jag tjoar till på icq:n då.
|
|
Lite online köra i kväll kanske???Typ runt 19.00...hör av er här eller kom in på F1RST och kolla efter ett rum som heter Rejsa.nu och kör vi med lösen är det:rejsa så kom igen och gasa lite och ha kul för ju fler vi är tillsammans...ju gladare vi bli
|
|
Vad säger ni om torsdag kl.20.00 och Brands Hatch?Skitkul bana och så har ni chansen att testa den i morrn när jag bara kan säga
|
|
|
![]() |
Racingsimulatorer
Onlineracing på rejsa.nu
|
1 besök senaste veckan (6386 totalt) |