| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 E46 SMG II -04
|
10 besök senaste veckan (102881 totalt) |
|
Behöver du inte pengarna till annat så behåll den!
tror dessutom att dom inte kommer sjunka så fruktansvärt mycket mer i pris... |
||||
|
Re:
Hehe ja och jobbar man mer då har man istället inte tid att spendera alla pengar...
För mig slutade det som bekant med att sälja, men då blev jag även uppsökt utav köparen... skulle jag behövt lägga ut på annons och fäktats med alla "sista priset" och "jag såg en likadan och den var 20k billigare..." då hade jag aaaaaaldrig sålt
|
||||
|
Re:
Har du en portal rakt in i mitt huvud? Eller är jag John Malkovich ? Jag tänker som du - Eller är det du som tänker åt mig? Förvirrad tror jag somnar
_________________ Janne Ström |
||||
|
Så fick man då äntligen dra på sig overallen detta år och fick testköra Magnus Crosscart.
Ja vad säger man? Påminner inte om något annat man kört, gjorde misstaget att gå ut och känna på "bilen" som om jag körde typ en gokart - resultat = kramp i både händer och armar när jag äntligen körde carten som den ska köras! Med högerfoten ja då var det för sent krampen i händerna ville inte släppa och när jag äntligen fått in känslan ja då var det för sent bara gå in i depån och vänta på att armarna och händerna skulle sluta krampa.
Nästa körning gjorde jag inte om det misstaget och gled runt banan med hjälp av högerfoten och inte armarna Jag var så glad där bakom ratten att jag trodde jag var Chris Harris för en sekund (ja sa trodde och bara en sekund)
Hoppas verkligen detta inte var sista gången. Tack igen MT _________________ Janne Ström |
||||
|
_________________ Jonas Sommar E46 M3 Laguna Seca https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=91393 E30 M3 Lysholm Såld http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?f=2&t=24539& |
||||
|
Re:
Ler...
Nä inte min bil på bilden, men en e46á man skulle vilja ha! Ägarens tanke var ju att bygga en riktig racebil av den. _________________ Janne Ström |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 E46 SMG II -04
|
10 besök senaste veckan (102881 totalt) |